Documentații PUZ inițiate de persoane fizice / juridice - 2024
Pagini similare
Potrivit prevederilor Ordinului nr. 2.701 din 30 decembrie 2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare şi consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului şi de urbanism, cu modificările și completările ulterioare,
ANUNŢĂM
demararea Etapei 2 - etapa elaborării propunerilor PUZ şi RLU aferent, de informare şi consultare a publicului cu privire la documentaţia:
Documentația poate fi consultată la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, camera 49, în perioada 10.05.2024 - 24.05.2024, în zilele lucrătoare, între orele 800– 1100;
Observațiile pot fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Arad, B-dul Revoluţiei, nr. 75, Serviciul Relații cu Publicul sau la adresa de email registratura@primariaarad.ro până la data de 24.05.2024.
RAPORT cu privire la propunerile/recomandările formulateîn cadrul întâlnirii de lucru organizată cu elaboratorul documentaţiei, iniţiatorul acesteia şi persoanele contestatare, la sediul Primăriei Municipiului Arad în data de 31.07.2024 ora 15, având ca obiect reglementările din documentaţia de urbanism, aflată în etapa de elaborare a propunerilor