COMUNICAT DE PRESĂ
Amplasamente comerț ambulant cu pepeni
Primăria Municipiului Arad a stabilit amplasamentele pentru desfășurarea activității de comerț ambulant cu pepeni pe domeniul public al municipiului. Fiecărui amplasament îi sunt alocați câte 3,00 mp. Locațiile sunt următoarele:
Comercializarea pepenilor se va face direct din mijlocul de transport. Locurile de vânzare se atribuie în limita stabilită conform celor de mai sus, urmând a se emite acordul de ocupare a domeniului public pentru activități comerciale.
Documentaţia pentru obţinerea acordului va cuprinde:
- cererea tip pentru obţinerea acordului de ocuparea domeniului public, care se găseşte pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, https://www.primariaarad.ro/ şi la Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari (camera 5 din Palatul Cenad) din cadrul Primăriei Municipiului Arad;
- copie buletin de identitate sau carte de identitate;
- copie Atestat de producător (vizat la zi);
- acte firmă (copie certificat de înregistrare+certificat constatator, emise de Oficiul Registrului Comerțului), conform Legii nr. 359/2004 privind simplificarea formalităţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice, cu modificările şi completările ulteriore;
- procură/împuternicire notarială – în cazul în care solicitantul este diferit de persoana care depune cererea.
Cererile, împreună cu documentația se depun direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit, în condițiile legii (procură/împuternicire notarială), la Primăria Municipiului Arad, Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari (camera 5 din Palatul Cenad) sau on-line, la adresa de e-mail: registratura@primariaarad.ro.
Comerţul ambulant cu pepeni se desfăşoară până la 30 septembrie 2022, dar nu înainte de achitarea taxei pentru ocuparea domeniului public la Direcţia Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad.