Potrivit prevederilor Ordinului nr. 2.701 din 30 decembrie 2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare şi consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului şi de urbanism, cu modificările și completările ulterioare,
ANUNŢĂM
demararea Etapei 2 - etapa elaborării propunerilor PUZ şi RLU aferent, de informare şi consultare a publicului cu privire la documentația:
P.U.Z. și R.L.U – Construire locuințe colective cu spații comerciale la parter
Imobilele identificate cu extrasele de carte funciară:
Suprafața reglementată = din acte 720 mp, măsurată 731 mp, conform CF
Documentația poate fi consultată la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, camera 49, în perioada 07.03.2022-21.03.2022, în zilele lucrătoare, între orele 800– 1100;
Observațiile pot fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Arad, B-dul Revoluţiei, nr. 75, Serviciul Relații cu Publicul sau la adresa de e-mail registratura@primariaarad.ro până la data de 21.03.2022.
Responsabilitatea informării şi consultării publicului revine Primăriei Municipiului Arad prin: Direcția Arhitect Şef, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, tel. 0257/281850, int. 229.
Data publicării anunțului: 07.03.2022
Etapa a II - a