Potrivit prevederilor Ordinului nr. 2701 din 30 decembrie 2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare și consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului și de urbanism,
ANUNŢĂM
demararea etapei a II-a - etapa elaborării propunerilor PUZ şi RLU aferent, de informare şi consultare a publicului cu privire la documentația:
Identificat prin CF nr. 322418, CF nr. 316318;
Documentația poate fi consultată la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, camera 49, în perioada 21.07.2022-04.08.2022, în zilele lucrătoare, între orele 8 00– 1100
Observațiile pot fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Arad, Bd-ul Revoluţiei, nr. 75, Serviciul Relații cu Publicul sau la adresa de email registratura@primariaarad.ro până la data de 04.08.2022.
Responsabilitatea informării şi consultării publicului revine Primăriei Municipiului Arad prin: Direcția Arhitect - Şef, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, tel. 0257/281850, int. 229.
Data publicării anunțului: 21.07.2022.
Etapa a II - a