Potrivit prevederilor Ordinului nr. 2701 din 30 decembrie 2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare și consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului și de urbanism,
ANUNŢĂM
demararea Etapei a II-a - etapa elaborării propunerilor PUZ și RLU aferent, de informare și consultare a publicului cu privire la documentația:
P.U.Z. și R.L.U – ”Construire clădire cu destinația de spații comerciale și funcțiunea spații servicii”,
Documentaţia poate fi consultată la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, camera 49, în perioada 20.04.2022 - 04.05.2022, în zilele lucrătoare, între orele 800– 1100;
Observaţiile pot fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Arad, B-dul Revoluţiei, nr. 75, Serviciul Relaţii cu Publicul sau la adresa de email registratura@primariaarad.ro până la data de 04.05.2022.
Responsabilitatea informării şi consultării publicului revine Primăriei Municipiului Arad prin: Direcţia Arhitect- Şef, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, tel. 0257/281850, int. 229.
Etapa a II - a