Potrivit prevederilor Ordinului nr. 2701 din 30 decembrie 2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare și consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului și de urbanism,
ANUNŢĂM
demararea etapei a II-a - etapa elaborării propunerilor PUZ şi RLU aferent, de informare şi consultare a publicului cu privire la documentația:
P.U.Z. și R.L.U – Construire locuință unifamilială P+2E
Imobilele identificate cu extrasele de carte funciară: CF 327136 Arad
Suprafața reglementată = 5.000 mp
Documentația poate fi consultată la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, camera 49, în perioada 27.04.2022 – 11.05.2022 , în zilele lucrătoare, între orele 800– 1100;
Observațiile pot fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Arad, Bd-ul Revoluţiei, nr. 75, Serviciul Relații cu Publicul sau la adresa de email registratura@primariaarad.ro până la data de 11.05.2022.
Responsabilitatea informării şi consultării publicului revine Primăriei Municipiului Arad prin: Direcția Arhitect - Şef, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, tel. 0257/281850, int. 229.
Data publicării anunțului: 27.04.2022
Etapa a II - a