MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 19-08-2005
Minuta şedinţei ordinare din 19 august 2005
Recomandăm vizualizare PDF!
La şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 19 august 2005, au fost prezenţi 22 de consilieri. A absentat dl. Gheorghe Curta.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Gheorghe Huţiu.
Au participat:
-din partea Primăriei Municipiului Arad: dl. Gheorghe Falcă, primar, dl. Bognar Levente, viceprimar, dl. Dekany Tiberiu, viceprimar, dl. Betegh Ladislau (delegat pentru secretar), dl.Răzvan Popa–director Direcţia Tehnică, dl. Petru Tamaş – director Direcţia General Economică, dl. Emilian-Sorin Ciurariu – arhitect-şef, dl. Valer Mărginean-consilier Cabinet Primar, dl. Marian Teodor-şef Serviciu Investiţii, dna Claudia Grozavu-şef Serviciu Buget, dna Florica Popa-şef Serviciu Administrare Patrimoniu, dna Gabriela Arcereanu–şef Serviciu Cadastru, dl. Cezar Jancă–şef Serviciu Social, dra Adriana Memetea – consilier juridic Serviciul Social, dna Lilioara Stepanescu – şef Serviciu Administraţie Publică Locală, dra Florentina Simina-consilier juridic-Serviciul Administraţie Publică Locală, dra Czibrik Monica-consilier juridic, dra Mirela Boroica-referent specialitate şi dna Carmen Popa-referent.
Alţi participanţi:
-presă: dl. Cristian Ioan Videscu-„Agenda Zilei” Arad, dl. Florin Tomuţa-„România Liberă”, dra Nicoleta Belean-TV Arad, dra Rufu Emilia-„Nyugati Jelen”, dra Adriana Barbu-Ziarul „Observator”, dna Paula Bulzan-„Bursa”.
-reprezentanţi ai agenţilor economici de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl.Ioan Covaci-director SC „Gospodărie Comunală” SA, dna Daniela Sabău, director SC TOP SA,
-cetăţeni interesaţi: dl. Mihai Oprea, dl. Vârtaci Livius, Duka Iosif Attila (consilier judeţean) ş.a.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de12.08.2005, a Dispoziţiei nr.1.261/12.08.2005 a Primarului Municipiului Arad, precum şi prin intermediul presei (ordinea de zi a şedinţei, datele privind data, locul, ora şedinţei: publicate integral în presă în data de13.08.2005-Ziarul „Adevărul” şi 15.08.2005-Ziarul „Observator”).
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin înmânarea fiecărui consilier, în ziua de 12.08.2005, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, ordinea de zi. Copii ale documentelor înscrise pe ordinea de zi au fost înmânate, de asemenea, în data de 12.08.2005.
Preşedintele şedinţei, dl. consilier, Gheorghe Huţiu, constatând că şedinţa este legal constituită, în conformitate cu cerinţele prevăzute de lege în ceea ce priveşte organizarea şi desfăşurarea şedinţelor Consiliului Local, a declarat şedinţa deschisă.
În continuare, am consemnat următoarele:
Domnul primar a supus la vot următoarea
Ordine de zi
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Documentaţiei tehnico-economice a obiectivului de investiţie "Consolidarea şi refuncţionalizarea imobilului din Arad, strada Episcopiei 32"-iniţiativa primarului
2. Proiect de hotărâre privind adoptarea bugetului rectificat de venituri şi cheltuieli al Consiliului Local al Municipiului Arad pentru anul 2005–iniţiativa primarului.
3. Proiect de hotărâre privind propunerea de împroprietărire cu 500 mp teren intravilan a veteranului de război Lucaci Simion, conform Legii 44/1994-iniţiativa primarului.
4. Proiect de hotărâre privind propunerea de împroprietărire cu 500 mp teren intravilan a veteranului de război Grec Teodor, conform Legii 44/1994-iniţiativa primarului.
5. Proiect de hotărâre privind transmiterea în folosinţă gratuită a unui teren în suprafaţă de 17.468 mp către CS Atletic Club Universitatea "Vasile Goldiş" Arad-iniţiativa primarului.
6. Proiect de hotărâre privind repartizarea spaţiului cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă din municipiul Arad, str. Episcopiei 32, către UDMR -Organizaţia Judeţeană Arad-iniţiativa primarului.
7. Proiect privind parcelarea unui teren situat în municipiul Arad, str. Ogorului FN şi aprobarea conţinutului cadru al caietului de documente întocmit în vederea vânzării unor terenuri prin licitaţie publică-iniţiativa primarului.
8. Proiect de hotărâre privind parcelarea şi/sau apartamentarea unor imobile–iniţiativa primarului.
9. Proiect de hotărâre privind transmiterea dreptului de administrare către Instituţia Prefectului Judeţului Arad cu privire la spaţiul situat în municipiul Arad, B-dul Revoluţiei nr.75 –iniţiativa primarului.
10. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu "Locuinţe unifamiliale -strada Mierlei 80, Arad–iniţiativa primarului.
11. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu "Locuinţă P+M, str.Gr.Alexandrescu 34– iniţiativa primarului.
12. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu "Casă de locuit P+1-str. Salciei nr.7 – iniţiativa primarului.
13. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu "Locuinţă cu garaj la parter S+P+1 E+M Arad, B-dul Revoluţiei 95"– iniţiativa primarului.
14. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu "Sediu de firmă şi depozit în municipiul Arad, Calea 6 Vânători 57-57a" – iniţiativa primarului.
15. Proiect de hotărâre privind aprobarea rambursării sumei de 575.559,18 RON către SC Yazaki Component Technology SRL– iniţiativa primarului.
16. Proiect de hotărâre privind aprobarea listelor aferente lunii septembrie 2005 cu beneficiarii de gratuităţi pe mijloacele de transport în comun în municipiul Arad în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 290/609/2003-iniţiativa primarului.
17. Diverse.
Ordinea de zi a fost aprobată în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi (22 consilieri prezenţi)
1
Proiect de hotărâre privind aprobarea Documentaţiei tehnico-economice a obiectivului de investiţie "Consolidarea şi refuncţionalizarea imobilului din Arad, strada Episcopiei 32"
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv, cu 19 voturi „pentru”, 1 vot „împotrivă” (dna Borza) şi 2 „abţineri” (dna Braica şi dl. Neamţ)(22 consilieri prezenţi).
2
Proiect de hotărâre privind adoptarea bugetului rectificat de venituri şi cheltuieli
al Consiliului Local al Municipiului Arad pentru anul 2005
S-au formulat următoarele amendamente:
1. Dl. Edeleni C: - „să se achiziţioneze un copiator la Serviciul Cadastru şi Agricultură din sursa prevăzută pentru dotări cu tehnică de calcul a Centrului Operaţional al Comitetului pentru Situaţii de Urgenţă al municipiului Arad”.
Amendamentul a fost aprobat cu 18 voturi „pentru”, 1 vot „împotrivă”(dl. Marian), 3 abţineri (dna Vasil, dl. Neamţ, dna Cismaş) (22 consilieri prezenţi).
2. Dl. Moşneag O:
a. Având în vedere alocarea de sume pentru municipiul Arad în bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor pentru anul 2005, conform Ordinului nr. 458/20.12.2004 al Ministerului Afacerilor Interne pentru finalizarea lucrărilor la grupul 2 de încălzire, propunem introducerea la articolul 1 a alineatului 2, cu următorul conţinut: „se majorează cu suma 2.700.000 lei RON prevederile bugetare la Capitolul de venit–subvenţii primite de bugetele locale pentru retehnologizarea centralelor termice şi electrice de termoficare şi anume, de la capitolul de cheltuieli, 63.02, intitulat „Servicii de dezvoltare publică şi locuinţe”, subcapitolul „Reţele centrale şi puncte termice”, obiectivul de investiţii „CET Arad pe lignit” al SC CET Arad SA”.
Amendamentul a fost aprobat cu 21 voturi „pentru” şi o „abţinere” (dna Braica) (22 consilieri prezenţi).
b. Al doilea amendament – „Majorarea cu suma de 58.000 lei RON venituri din prestări de servicii la Casa de Cultură a Municipiului Arad şi în mod corespunzător, majorarea fondurilor alocate pentru desfăşurarea acţiunii „Zilele Aradului”, la articolele de cheltuieli - 25 – „materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional”, respectiv - 30 – „Alte cheltuieli”.
Amendamentul a fost aprobat cu 20 voturi „pentru”şi 2 „abţineri”(dna Braica şi dna Borza) (22 consilieri prezenţi).
c. Şi un al treilea amendament – „prevederile bugetare de la obiectivele de investiţii „taxă scoatere din circuitul agricol a terenurilor din Zona Industrială şi de locuinţe Calea Zădăreni”, se diminuează cu 2.570.631lei RON în loc de 2.631.301 lei RON, iar prevederile bugetare de la obiectivul de investiţii – „Legătură rutieră între pasaj inferior Aradul Nou şi pod rutier Micălaca” se majorează cu 343.921 mii lei RON, în loc de 404.591.
Amendamentul a fost aprobat cu 20 voturi „pentru”şi 2 „abţineri”(dna Braica şi dna Borza) (22 consilieri prezenţi).
Hotărârea, în ansamblu, a fost adoptată cu 19 voturi „pentru”, 1 vot „împotrivă” (dna Borza) şi 2 „abţineri”(dl. Neamţ şi dna Braica). (22 consilieri prezenţi) .
3
Proiect de hotărâre privind propunerea de împroprietărire cu 500 mp teren intravilan a veteranului de război Lucaci Simion, conform Legii 44/1994-Arad
Hotărârea a fost adoptată, în varianta prezentată, cu unanimitate de voturi. (22 consilieri prezenţi).
4
Proiect de hotărâre privind propunerea de împroprietărire cu 500 mp teren intravilan a veteranului de război Grec Teodor, conform Legii 44/1994- Arad
Hotărârea a fost adoptată, în varianta prezentată, cu unanimitate de voturi. (22 consilieri prezenţi).
5
Proiect de hotărâre privind transmiterea în folosinţă gratuită a unui teren în suprafaţă de 17.468 mp către CS Atletic Club Universitatea "Vasile Goldiş" Arad
1. S-au formulat următoarele amendamente:
Comisiile1, 2, 3 au un amendament comun: „ eliminarea punctului 2.3 din Protocolul anexat”..
Amendamentul a fost aprobat cu 19 voturi „pentru” şi 3 „abţineri”(dl. Popa, dna Borza, dna Braica).
(22 consilieri prezenţi).
2. Comisiile nr. 2 şi 3 au un alt amendament comun – „la articolul 3.2.2 – „asocierea cu alte persoane fizice sau juridice este permisă numai cu acordul administratorului, în scopul folosirii terenului şi a construcţiilor”.
Amendamentul a fost aprobat cu 20 voturi „pentru” şi 2 „abţineri” (dna Borza şi dna Braica).
Hotărârea, în ansamblu, a fost aprobată cu 20 voturi „pentru”, 2 „abţineri”(dna Borza şi dna Braica). (22 consilieri prezenţi).
6
Proiect de hotărâre privind repartizarea spaţiului cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă din municipiul Arad, str. Episcopiei 32, către UDMR -Organizaţia Judeţeană Arad
Doamna Rodica Borza a propus următorul amendament: „Repartizarea cu titlu de închiriere a 2 birouri la etajul I, din cele 10 propuse pentru UDMR, ca sediu pentru Fundaţia Judeţeană a Revoluţionarilor şi modificarea corespunzătoare a articolului 1".
Amendamentul doamnei Borza a fost respins. S-au înregistrat următoarele voturi”
7 voturi „pentru” amendament (dl. Popa, dl. Voicu, dna Borza, dl. Edeleni, dna Braica, dl. Moisescu, dl. Dolha), 5 voturi „împotrivă”(dl. Cziszter, dna Nagy, dl. Tokay, dl. Ozarchevici, dl. Huţiu) şi 10 „abţineri”.(22 consilieri prezenţi).
(n.n. dl. Vârtaci Aconi Livius, cetăţean interesat, a solicitat să ia cuvântul la acest punct al ordinii de zi).
Solicitarea a fost supusă la vot. Consiliul a respins solicitarea domnului Vârtaci de a lua cuvântul în plenul şedinţei. S-au înregistrat 11 voturi „pentru” şi 11 voturi „împotrivă”. (22 consilieri prezenţi).
(Dl. Vârtaci a protestat cu privire la rezultatul votului: „Trist şi ruşinos!”).
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv cu 20 voturi „pentru” şi 2 voturi „împotrivă”(dna Borza şi dna Braica).
7
Proiect privind parcelarea unui teren situat în municipiul Arad, str. Ogorului FN şi aprobarea conţinutului cadru al caietului de documente întocmit în vederea vânzării unor terenuri
prin licitaţie publică
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv cu unanimitate.
8
Proiect de hotărâre privind parcelarea şi/sau apartamentarea unor imobile
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv cu unanimitate.
9
Proiect de hotărâre privind transmiterea dreptului de administrare către Instituţia Prefectului Judeţului Arad cu privire la spaţiul situat în municipiul Arad, B-dul Revoluţiei nr.75
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv cu unanimitate.
10
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu "Locuinţe unifamiliale
strada Mierlei 80, Arad
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv cu unanimitate.
11
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu
"Locuinţă P+M, str.Gr.Alexandrescu 34
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv cu unanimitate.
12
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu
"Casă de locuit P+1-str. Salciei nr.7
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv cu unanimitate.
13
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu
"Locuinţă cu garaj la parter S+P+1 E+M Arad, B-dul Revoluţiei 95"
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv cu 20 voturi „pentru” şi 2 voturi „împotrivă” (dna Vasil Mihaela şi dna Borza Rodica).
Doamna Vasil Mihaela a avertizat executivul cu privire la momentul în care se va elibera autorizaţia de construire, solicitând condiţionarea eliberării acesteia de soluţionarea regimului juridic al terenului care face obiectul hotărârii.
14
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu
"Sediu de firmă şi depozit în municipiul Arad, Calea 6 Vânători 57-57a".
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi. (22 consilieri prezenţi).
15
Proiect de hotărâre privind aprobarea rambursării sumei de 575.559,18 RON
către SC Yazaki Component Technology SRL
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi (22 consilieri prezenţi).
16
Proiect de hotărâre privind aprobarea listelor aferente lunii septembrie 2005 cu beneficiarii de gratuităţi pe mijloacele de transport în comun în municipiul Arad
în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 290/609/2003
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi (22 consilieri prezenţi).
17
Diverse
La acest punct, s-au consemnat informări ale executivului şi interpelări ale consilierilor locali.
1
Dl. primar: - Doresc să vă invit să sărbătorim împreună aceste zile, iar luni avem o întâlnire festivă şi aşa cum aţi primit programul, la comisii, sper să fim împreună în aceste momente de sărbătoare, de "Zilele Aradului".
2
În data de luni, la ora 16,00, avem o întâlnire festivă consacrată "Zilelor Aradului", în cadrul căreia şi domnul consilier Pădurean va avea o expunere.
3
Dl. Dolha I:-Vis a vis de vidanjerele care fac prestări de servicii către populaţie sau la anumite firme, deversează în căminul care nu este funcţional, în Gai, acolo, la Fabrica de Zahăr. De mai multe ori i-am prins acolo, le-am atras atenţia, dar degeaba, tot continuă să arunce mizerie acolo. Nu ştiu dacă este recomandabil acolo sau la Staţia de epurare, care este făcută pentru aşa ceva! Şi am prins chiar şi pe unii de la Gospodăria Comunală, chiar de la Primărie şi am câteva numere de maşini pe care o să vi le arăt. Dar nu se poate aşa ceva! Este o mizerie acolo şi o putoare de n-ai văzut, ca la cocini, la porci! Şi lipsesc foarte multe cămine! Probabil că din cauza aceea şi aruncă acolo, că le este lene să meargă în altă parte şi nu sunt capace la cămine. Aş propune să se completeze capacele care lipsesc acolo în zona Fabricii de Zahăr! Şi, categoric, să daţi o circulară sau cumva, să se interzică să se mai arunce mizerie acolo!
4
Dl. Ciurariu S: - Aş dori să vă anunţ că azi dimineaţă am lansat începerea Concursului de „Idei Urbanistice” Arad 2005. Acest concurs se va finaliza în data de 17 octombrie, va avea o jurizare naţională, premii în valoare de 10.000 de Euro. Mai mult decât atât, sperăm că prin acest concurs vom putea aduce o contribuţie la imaginea urbană a Aradului. Astăzi a fost lansat concursul. Deja au fost achiziţionate 5 teme de azi dimineaţă şi o să încercăm să vă ţinem la curent cu tot ceea ce este de făcut până la jurizare. Cu ocazia jurizării vor fi dezbateri publice, mese rotunde şi o expoziţie. Vă mulţumesc.
5
Dna Borza R:-Referitor la obiectivul de investiţii care se finanţează din împrumutul BERD. Vă rog să-mi comunicaţi, dacă puteţi, acum, în şedinţă, care este stadiul de pregătire a licitaţiei pentru proiectare privind acest obiectiv? Cine face proiectarea, s-au întocmit demersurile necesare pentru licitaţia publică? Şi dacă s-au făcut, eu nu am cunoştinţă de aşa ceva, atunci care este situaţia, cine a câştigat acest serviciu de proiectare pentru obiectivul finanţat din BERD? Aceasta este o interpelare.
Aş dori să mi se răspundă care este dispoziţia legală care permite acest lucru, da, Constituţia României prevede, bun, da. Vă rog să-mi spuneţi exact cine prevede posibilitatea ca să se acorde o astfel de lucrare, fără licitaţie publică, pe de o parte şi să-mi spuneţi, vă rog, numele firmei!
Dl. primar: - Numai puţin, ca să nu confundăm lucrurile. Licitaţia se face la studiul de fezabilitate, apoi noi aprobăm studiul de fezabilitate în Consiliu, după ce aprobăm şi finanţarea cu cel care are studiul de fezabilitate, conform Ordonanţei nr. 60, art. 12, lit. „h” se face negocierea pe datele pe care le-a avut la studiile de fezabilitate pentru proiectul tehnic.
Dna Borza R:-Să înţeleg că nu se face licitaţie pentru proiectare, ci numai pentru studiu şi atunci cine a câştigat studiul va face toate lucrările până la final. Da. Ce firmă?
Dl. Popa Răzvan - firma „Rom L”.
6
Am primit răspunsul la o interpelare făcută de mine în urmă cu vreo două luni de zile privind situaţia construcţiilor teraselor pe zona trotuarelor şi dădeam atunci un exemplu, al restaurantului Wings. Mi se răspunde aici, însă, din punctul meu de vedere mi se răspunde în batjocură, pentru că aşa este tonul, îmi spuneţi că s-a eliberat certificat de urbanism pentru această terasă, cu două zile înainte de a face eu interpelarea. Vă rog să-mi spuneţi cum a funcţionat tot anul şi dacă s-au plătit taxele de ocupare a domeniului public până s-a dat certificatul de urbanism pentru funcţionarea lui, certificat de urbanism, care, nu ştiu cum s-a petrecut minunea aceasta, s-a eliberat cu câteva zile înainte de a face eu interpelarea.
Dl. Huţiu G: - Pentru a doua interpelare veţi primi răspunsul în scris. Are cuvântul domnul Dorel Popa.
7
Dl. Popa D: -Eu vă spun sigur că domnul Vârtaci a votat împotriva mea la alegerile de primar (dl.Vârtaci a confirmat din sală n.n.) fiindcă mi-a şi spus-o public. Cu toate acestea vreau să vă spun că votul nostru a fost nedemocratic astăzi, de a nu-i acorda cuvântul, fiind un cetăţean al oraşului. Pentru că democraţie nu înseamnă numai să votăm cât mai mult ceva, ci şi cum votăm şi ce votăm. Vă rog să-mi îngăduiţi să fac această precizare, pentru că vreau să o fac pentru înregistrare şi pentru ceea ce rămâne după noi.
8
Un al doilea lucru pe care vreau să-l spun, vă aduc aminte încă o dată, pentru că am mai făcut-o o dată, nu s-a prezentat sub forma unui proiect de hotărâre. Aceasta mi s-a replicat data trecută, nu era domnul Betegh acolo, ştiu aceasta! Cu toate acestea, eu am ridicat problema, când era vorba de acordarea unui alt spaţiu şi am votat, stimaţi colegi! Chiar dacă nu era proiect de hotărâre, că într-o următoare şedinţă vom acorda un spaţiu şi Fundaţiei Judeţene a Revoluţionarilor din Arad. Am votat asta! Deşi, este adevărat, nu s-a prezentat sub forma unui proiect de hotărâre. Mi s-a replicat aceasta foarte sec, ca şi cum eu nu aş fi ştiut. Nu este aici cine mi-a replicat, dar vreau să vă spun că 4 ani am fost primar şi ştiam treaba aceasta, însă, cred că este incorect să hotărâm ceva aici că rezolvăm într-un termen de.. şi am şi dat termen şi, totuşi, să nu rezolvăm. Este incorect şi gândiţi-vă că şi aceasta votăm.
9
Şi, în fine, o a treia problemă pe care aş dori să v-o spun, voi face, probabil, deplasarea, doar vă informez, nici nu mi-a trecut prin cap să vă spun că merg în numele Consiliului Local, deşi, mă voi duce în această calitate, la Strasbourg, pentru că am fost invitat la o recepţie la Strasbourg, cu privire la un forum european la care va fi prezent şi Ministrul Industriilor din Franţa şi Preşedintele Consiliului Judeţean de acolo, Robert Grossmann, pentru cei care îl cunosc, m-a invitat. Voi fi prezent, în eventualitatea în care merg, ca şi consilier municipal, fără a solicita ceva din partea consiliului, ci am considerat că este normal să vă informez acest lucru. Am primit personal invitaţia, nu este vorba de o greşeală, de genul: „Domnului Primar Popa”, de fiecare dată când acest lucru s-a întâmplat sau se mai întâmplă, adresez corespondenţa Domnului Primar Falcă, dar de data aceasta, invitaţia este direct nominalizată. Şi dacă voi fi prezent acolo, voi fi prezent în calitate de consilier. Mulţumesc.
Dl. primar: -Cu referire la discuţia despre sediul Asociaţiei Revoluţionarilor, am purtat câteva discuţii cu domnul Curta, problema este că încă nu s-a aplicat Legea nr. 10 pentru evacuare, deci suntem în faza în care există contract încă pentru spaţiul respectiv, îl administrează, nu am ajuns în faza în care dânşii să fie evacuaţi. Am avut o discuţie despre un spaţiu pe Bulevardul Revoluţiei şi în continuare vom avea aceste discuţii.
Dl. Popa D: - Domnule primar, am dat un termen atunci şi aţi fost aici şi nu ne-am ţinut de acel termen.
Dl. primar: - V-am spus. Conform legii, două spaţii simultan nu pot fi deţinute.
Dl. Popa D. – În momentul în care li se dă altul, renunţă, automat, la acela pe care-l au. Tot asta se va întâmpla, cândva!
Dl. Huţiu G: - Dacă nu mai sunt alte probleme, declar şedinţa închisă, vă mulţumesc.