MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 26-09-2003
Minută sedinţă extraordinară din 26 septembrie 2003
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 26 septembrie 2003, au fost prezenţi 24 de consilieri. A absentat motivat domnul Popescu Gavril. Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Dekany Tiberiu.
Au participat:
-din partea Primăriei Municipiului Arad:, dl. primar Dorel Popa, dl.viceprimar Bognar Levente, dna Stepanescu Lilioara - secretar delegat, dna Macra Claudia - director Direcţia Generală Comunicare, Control şi Integrare Europeană, dl. Tamaş Petru - director economic; dl. Neamţiu Pavel - director al Direcţiei Fiscale, dna Szasz Mirela -arhitect şef al municipiului Arad, dra Claudia Belin - şef Serviciu Buget, dna Barbură Eliza - consilier în cadrul Compartimentului Resurse Umane, dna Giurgiu Lucia - şef Serviciu Evidenţă Patrimoniu, dna Horhat Doina-şef Serviciu Agricol, din partea Serviciului Logistica Actelor Administrative: dra Simina Florentina - consilier juridic, Carmen Popa - referent în cadrul aceluiaşi serviciu;
-din partea Serviciului Public "Direcţiei de Dezvoltare şi Asiitenţă Comunitară, ": dra Nagy Etelca, dra Radu Carmen - director economic, dl. Jancă Cezar - Sef Serviciu Prestaţii Sociale, şi dra Memetea Adriana -consilier;
-din partea Serviciului Public "Administraţia Patrimoniului Local :dl. Teodor Marian -director executiv, dl.Danciu Ioan - director economic, dna Popa Flora - şef Serviciu Administrare Imobile.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin afişarea pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 23.09.2003, a Dispoziţiei nr. 1113/23.09.2003 a Primarului Municipiului Arad, precum şi prin intermediul mass-media.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin înmânarea fiecărui consilier, în ziua de 23.09.2003, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, ordinea de zi, precum şi câte un set de copii a materialelor înscrise pe ordinea de zi.
Preşedintele şedinţei, dl. consilier Dekany Tiberiu, constatând că şedinţa este legal constituită, în conformitate cu cerinţele prevăzute de lege în ceea ce priveşte organizarea şi desfăşurarea şedinţelor Consiliului Local, a declarat şedinţa deschisă.
În continuare, domnul primar a propus completarea ordinii de zi cu un punct 6 - proiect de hotărâre cu privire la modificarea statutului de funcţii al aparatului propriu de specialitate a Consiliului Local al Municipiului Arad, iar "Diverse" să treacă pe punctul 7.
Suplimentarea ordinii de zi cu un punct a fost aprobată cu unanimitate de voturi
S-a supus la vot următoarea
Ordinea de zi
1.Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local de venituri şi cheltuieli pentru anul 2003.
2.Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al Serviciului Public <Administraţia Patrimoniului Local> pentru anul 2003.
3.Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al Serviciului Public <Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară> pentru anul 2003.
4.Proiect de hotărâre privind aprobarea inventarului terenurilor disponibile care pot fi atribuite în folosinţă gratuită potrivit Legii nr. 15/2003.
5.Proiect de hotărâre privind aprobarea listei beneficiarilor de gratuităţi la transportul în comun conform Ordinului 609/209/2003 al Ministrului Lucrărilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei şi al Secretariatului General al Guvernului.
6.Proiect de Hotărâre cu privire la modificarea statutului de funcţii al aparatului propriu de specialitate a Consiliului Local al Municipiului Arad.
7.Diverse.
Ordinea de zi a fost aprobată cu unanimitate de voturi. Toţi consilierii prezenţi în sală. Domnul primar a invitat Consiliul Local la Festivalul < VINFEST >.
Doamna Claudia Macra a prezentat o scurtă informare privind organizarea Referendumului pentru Constituţie .
1
Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local de venituri şi cheltuieli pentru anul 2003
S-au formulat următoarele amendamente :
Comisia nr. 3 a propus amânarea proiectului de hotărâre.
Comisia nr. 4 - < alocarea sumei de 15 milioane de lei pentru Clubul de Handbal, turneul de handbal, unde Primăria Municipiului Arad, respectiv Consiliul Local al Municipiului Arad, va fi coorganizator. Suma de 15 milioane se va aloca din rezerva bugetară >.
Amendamentul a fost aprobat cu unanimitate de voturi-toţi consilierii prezenţi în sală.
S-a supus la vot amânarea proiectului de hotărâre. S-au înregistrat următoarele voturi : 6 voturi <pentru> amânare( dl. Mladin, dl. Chişcan, dl. Mureşan, dl. Zolotar, dl. Neamţ şi dna Faur), 15 voturi <împotrivă> şi 3 <abţineri> (dl. Marian, dl. Horvath, dl. Darida).
Propunerea de amânare a fost respinsă.
Hotărârea, în ansamblu, a fost adoptată cu 18 voturi <pentru>, 5 voturi <împotrivă> (dl. Huţiu, dl. Mureşan, dl. Chişcan, dl. Neamţ, dl. Mladin) şi 1 <abţinere> (dl. Marian).
2
Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al
Serviciului Public <Administraţia Patrimoniului Local> pentru anul 2003
Hotărârea a fost adoptată cu 22 de voturi >pentru>, 1 vot <împotrivă> (dl. Mureşan) şi 1 <abţinere> (dl.Neamţ).
3
Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al Serviciului Public <Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară> pentru anul 2003
Hotărârea a fost adoptată cu unanimitate de voturi.
4
Proiect de hotărâre privind aprobarea inventarului terenurilor disponibile care pot fi atribuite în folosinţă gratuită potrivit Legii nr. 15/2003
Hotărârea a fost adoptată cu unanimitate de voturi.
5
Proiect de hotărâre privind aprobarea listei beneficiarilor de gratuităţi la transportul în comun conform Ordinului 609/209/2003 al Ministrului Lucrărilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei şi al Secretariatului General al Guvernului
Hotărârea a fost adoptată cu unanimitate de voturi.
6
Proiect de Hotărâre cu privire la modificarea statutului de funcţii al aparatului propriu de specialitate a Consiliului Local al Municipiului Arad
Hotărârea a fost adoptată cu unanimitate de voturi.
7
Diverse
Domnul primar a propus ca preşedinte de şedinţă pentru luna octombrie pe dl. consilier Corneliu Matica.
Această propunere a fost aprobată cu 23 de voturi <pentru> şi 1 <abţinere> (dl. Matica).
Ordinea de zi fiind epuizată, şedinţa s-a încheiat.