MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 31-10-2017
sedintei extraordinare de îndată din data de 31 octombrie 2017
La şedinţa extraordinară de îndată a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 31 octombrie 2017, au fost prezenţi 19 consilieri, dintr-un total de 22 consilieri în funcție. Domnul consilier Florin Mariș și-a înaintat demisia începând cu data de 6.10.2017, conform adresei înregistrată la Primăria Municipiului Arad cu nr.64.517/29.09.2017. Au absentat: dl. consilier Gheorghe Săplăcan şi dna consilier Anca-Patricia Stoenescu. Şedinţa a început la ora 12,30 şi s-a încheiat la ora 13,10.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Bogdan-Vlad BOCA.
Au participat din partea executivului: dl. primar Gheorghe Falcă, dl. viceprimar Laurenţiu-Călin Bibarţ, dl. viceprimar Bognar Levente, dna Lilioara Stepanescu, secretar al Municipiului Arad, dna Claudia Macra, administrator public al Municipiului Arad, dl. Radu Drăgan, arhitect-şef, dna Elena Portaru, director executiv al Direcţiei Tehnice, dna Eliza Barbura, director executiv al Direcţiei Comunicare, dl. Pavel Neamţiu, director executiv al Direcţiei Venituri, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dra Ioana Albu, șef birou, Biroul Juridic, Contestații, dl. Gabriel Moldovan, șef serviciu, Serviciul Edilitar, dra Adriana Sobaru, șef serviciu, Serviciul Resurse Umane, dl. Adrian Barbeş, referent, Cabinet Primar, dl. Ciprian Hord, consilier, Serviciul Relaţii Externe, Protocol, dna Ralu Cotrău, şef birou, Biroul Relaţii Mass-Media, dna Liliana Florea șef serviciu, Serviciul Transport Local, Autorizare Activități Economice, dl. Barna Florian, director general, Direcţia Generală Poliţia Locală Arad, dna Monica Czibrik, şef serviciu, Serviciul Administraţie Publică Locală, dra Laura Goron, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dra Doris Micu, consilier și dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
- reprezentanţi ai agenţilor economici şi instituţiilor publice de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad, dna Daniela Pădurean-Andreica, director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dna Monica Vasiu, consilier Biroul Resurse Umane din cadrul aceluiași centru, dna Oana Pârvulescu, director general al Serviciului Public „Direcţia de Asistenţă Socială Arad”, dna Szucs Mariana, director al Serviciului Public „Cantina Municipală Arad” Stelian Nistor – director general al SC TOP SA;
- presa: Cristina Popescu – „TV Arad”, Anette Pătean – „Newsar”, Raluca Medelean – „Special Arad”, Diana Duțu „Aradon”, Solya Emilia – „Nyugati Jelen”, Dan Coita –“Aradreporter.ro”, Răzvan Crețu – „Live Arad”, Nicu Oprean – „Critic Arad”;
- cetăţeni interesaţi conform Legii nr. 52/2003, privind transparenţa decizională, republicată: dl. senator Glad Varga, dl. Filip Flavius, consilier a cărui mandat urmează să fie validat în Consiliul Local, dna Roxana Tabuia, consilier a cărui mandat urmează să fie validat în Consiliul Local, Abu-Gararah Florentina, Iorga Paula, Miclea Lăcrămioara, Blaga Casian, Oana Blaghi, Mariș Florin, Rotar Tania.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 30.10.2017 a Dispoziţiei nr. 4403/30.10.2017 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 30.10.2017, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 30.10.2017 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi ş.a.
Consilieri prezenţi: 19 consilieri prezenţi din totalul de 21.
Au absentat: dl Săplăcan Gheorghe, dna Stoenescu Anca-Patricia.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare de îndată a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 31 octombrie 2017 – iniţiativa primarului. 388 Unanimitate
1 Proiect de hotărâre nr. 410/2017 privind aprobarea Caietului de sarcini, a modelului de contract de achiziţie publică pentru delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare menajeră a Municipiului Arad şi încheierea contractului de servicii de salubrizare menajeră prin negociere fără publicarea unui anunț prealabil conform art. 104 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice - iniţiativa primarului. 389 14 voturi pentru și 5 abțineri (dl Ciupe,
dl Varcuș
dl Cheșa, dl Furău, dl Buruc)
2 Proiect de hotărâre nr. 411/2017 privind instituirea și stabilirea taxei speciale de salubrizare- iniţiativa primarului. 390 14 voturi pentru și 5 abțineri (dl Ciupe,
dl Varcuș
dl Cheșa, dl Furău, dl Buruc)
3 Proiect de hotărâre nr. 409/2017 privind rectificarea Bugetului General de Venituri și Cheltuieli al Municipiului Arad pentru anul 2017- iniţiativa primarului. 391 14 voturi pentru și 5 abțineri (dl Ciupe,
dl Varcuș
dl Cheșa, dl Furău, dl Buruc)
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Contrasemnează pentru legalitate
Bogdan-Vlad BOCA
SECRETARUL MUNICIPIULUI ARAD
Lilioara STEPANESCU