Primăria Municipiului Arad a stabilit amplasame...
Primăria Municipiului Arad a stabilit amplasamentele pentru desfășurarea activității de comerț ambulant cu produse specifice Zilelor de 1 și 8 Martie. Este vorba despre 106 locații, în marea lor majoritate cunoscute arădenilor.
Acestea sunt următoarele:
Pentru toate locațiile, mobilierul stradal va fi compus din: o masă, un șevalet, un scaun, o umbrelă neinscripționată și doar în caz de timp nefavorabil. Nu se va accepta montarea/amplasarea de corturi și alte construcții provizorii;
Suprafața atribuită este de 2,00 mp/locație, iar fiecare comerciant poate ocupa un singur amplasament, cu asigurarea unei distanțe de minim 2,00 m între amplasamente.
Locurile de vânzare se atribuie în limita stabilită, în ordinea numerelor de înregistrare a cererilor, pentru producători, artizani, meșteșugari și meșteri populari (hand made) cu sediul social în jud. Arad.Locurile rămase libere după repartizarea către beneficiarii menționați anterior se pot aloca celor care dețin coduri CAEN pentru comerț ambulant, cu sediul social în județul Arad.
Cererile de participare se depun direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit, în condițiile legii (procură/împuternicire notarială), la Primăria Municipiului Arad, Serviciul Relaţii cu Publicul (camera 5 din Palatul Cenad) sau OnLine, la E-mail: registratura@primariaarad.ro, începând cu data de 22.01.2021.
Perioadele de ocupare a domeniului public vor fi următoarele:
Documentaţia pentru obţinerea acordului va cuprinde:
- cererea tip pentru obţinerea acordului de ocuparea domeniului public, care se găseşte pe site-ul Primăriei Municipiului Arad şi la Serviciul Relaţii cu Publicul (camera 5) din cadrul Primăriei Municipiului Arad;
- copie buletin de identitate sau carte de identitate;
- copie Atestat de producător (vizat la zi, fiind autorizat în vederea cultivării florilor);
- acte firmă (copie certificat de înregistrare+certificat constatator, emise de Oficiul Registrului Comerțului), conform Legii nr. 359/2004 privind simplificarea formalităţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice, cu modificările şi completările ulteriore;
- procură/împuternicire notarială – în cazul în care solicitantul este diferit de persoana care depune cererea.
Comerțul ambulant se va desfășura în anumite condiții:
- se va respecta curăţenia domeniului public afectat;
- se va deține la locul de vânzare acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului, care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în acordul solicitat;
- activitatea se va desfășura cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin legislația în vigoare, aferentă pandemiei de Coronavirus COVID-19.
În cazul constatării nerespectării condițiilor stabilite, acordul se consideră retras de drept.