COMUNICAT DE PRESĂ
Termenul de vizare pe anul 2023 a autorizaţiilor de funcţionare, a avizului pentru orarul de funcţionare şi a autorizaţiei privind desfăşurarea activităţii de alimentaţie publică
Primăria Municipiului Arad anunţă toate persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale şi familiale, precum şi persoanele juridice, care desfăşoară activităţi de alimentaţie publică, activităţi comerciale şi de prestări servicii în structuri proprii şi care se încadrează în prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 586/2021, privind aprobarea Regulamentului de desfăşurare a activităţilor comerciale și al piețelor în municipiul Arad, cu modificările și completările ulterioare, că termenul de vizare pe anul 2023 a autorizaţiilor de funcţionare, a avizului pentru orarul de funcţionare şi a autorizaţiei privind desfăşurarea activităţii de alimentaţie publică este 30.04.2023.
În vederea vizării autorizaţiilor şi avizelor persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale şi familiale, precum şi persoanele juridice au obligaţia ca atașat cererii, să prezinte următoarelor documente:
certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale, eliberat de Direcţia Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad, doar în cazul în care există datorii la Bugetul Local, împreună cu adeverința din care rezultă eșalonarea acestora sau garanția;
documentele care fac dovada deținerii legale a spațiului(extras CF actualizat, Contract de închiriere/subînchiriere sau actele adiționale ale acestora) în cazul în care cele depuse la dosar au expirat, în copie;
autorizația de mediu, în copie – în cazul în care cea depusă la dosar a expirat;
autorizația de la Registrul Auto Român, vizată la zi, pentru activitățile de întreținere și reparare autovehicule, în copie în cazul în care nu a fost depusă la dosarul de autorizare;
dovada achitării taxei/tarifului de vizare;
pentru servicii funerare:
nu are datorii restante la bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat şi bugetul local şi are constituit fondul de garantare;
dovada deţinerii spaţiului corespunzător pentru desfăşurarea obiectului de activitate, respectiv copie a autorizaţiei sanitare de funcţionare emise de direcţia de sănătate publică judeţeană;
declaratie pe propria răspundere pentru servicii funerare.
Toate copiile documentelor vor fi vizate pentru conformitate cu originalul de către solicitant.