ANUNȚ DEZBATERE PUBLICĂ
Nr. 69225/28.08.2023
Anunţ privind organizarea unei întâlniri de dezbatere publică
Primăria Municipiului Arad invită pe toţi cei interesaţi la întâlnirea de dezbatere publică privind următorul proiect de act normativ:
Proiect de hotărâre privind aprobarea gestiunii delegate a Serviciului de amenajare, întreținere și înfrumusețare a spațiilor verzi publice din municipiul Arad - LOT II iniţiativa primarului
Evenimentul va avea loc în data de 01 09 2023, ora 12:00, online, accesând următorul link:
https://us02web.zoom.us/j/87997027275?pwd=dXc0Rnd6bmx5TC9wMTVIYkxTODBaZz09
Paragraf descriptiv – Proiectul de hotărâre se referă la aprobarea studiului de fundamentare Nr. 41.332/Z2.1/12.05.2023 privind necesitatea și oportunitatea înființării gestiunii Serviciului public de interes local pentru amenajarea, întreținerea și înfrumusețarea spațiilor verzi publice din municipiul Arad - LOT II și delegarea acestuia prin acord-cadru atribuit în urma unei proceduri de licitație deschisă, prezentat în Anexa Nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre, la aprobarea înființarii, a organizării, exploatării, funcționării, finanțării, monitorizării și controlului funcționării Serviciului de amenajare, întreținere și înfrumusețare a spațiilor verzi publice din municipiul Arad - LOT II în forma prezentată în Anexa Nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. De asemenea, proiectul de hotărâre se mai referă la aprobarea gestiunii delegate, ca modalitate de gestiune a Serviciului public de interes local pentru amenajarea, întreținerea și înfrumusețarea spațiilor verzi publice din municipiul Arad - LOT II prin modalitatea atribuirii printr-un acord-cadru care se va atribui în baza procedurii de licitație deschisă inițiată prin Anunț de participare CN1056358/17.06.2023 având ca obiect “Acord-cadru de Servicii de amenajare, întreținere și înfrumusețare a spațiilor verzi publice din municipiul Arad” - LOT II. Se mai referă şi la aprobarea Regulamentului Nr. 41.561/Z2/15.05.2023 al Serviciului public de interes local pentru amenajarea, întreținerea și înfrumusețarea spațiilor verzi publice din municipiul Arad - LOT II, prezentat în Anexa Nr. 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre şi la aprobarea Caietul de Sarcini Nr. 41.950/Z2.1/16.05.2023 privind atribuirea acordului-cadru de servicii având ca obiect “Servicii de amenajare, întreținere și înfrumusețare a spațiilor verzi publice din municipiul Arad” - LOT, și Anexele Nr. 1-3 aferente acestuia, prezentat în Anexa Nr. 3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre, cît şi la aprobarea proiectul de Acordul-cadru de Servicii având ca obiect “Servicii de amenajare, întreținere și înfrumusețare a spațiilor verzi publice din municipiul Arad” - LOT II care se va încheia cu ofertantul declarat câștigător în urma procedurii de atribuire prin licitație deschisă, prezentat în Anexa Nr. 4 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Proiectul de hotârăre se referă de asemenea la aprobarea proiectului de Contract subsecvent de Servicii având ca obiect “Servicii de amenajare, întreținere și înfrumusețare a spațiilor verzi publice din municipiul Arad” - LOT II care se va încheia cu ofertantul declarat câștigător în urma procedurii de atribuire prin licitație deschisă, prezentat în Anexa Nr. 5 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Ordinea de zi a evenimentului:
1. Deschiderea evenimentului (anunţarea temei și a ordinii de zi, prezentarea reprezentanţilor instituţiei, a procedurii şi a regulilor de desfaşurare a evenimentului).
2. Prezentarea succintă a motivaţiei şi a proiectului de act normativ supus dezbaterii publice (reprezentant al iniţiatorului, experţi sau specialişti care au participat la elaborare).
3. Prezentarea verbală de către cetăţenii interesaţi a propunerilor privind modificarea proiectului de act normativ supus dezbaterii publice.
4. Închiderea întâlnirii (prezentarea etapelor următoare în procesul de adoptare, cu menţionarea termenelor aferente).
Persoanele interesate să prezinte verbal propunerea lor în cadrul dezbaterii publice vor avea la dispoziţie 5 minute pentru prezentare. Aceste persoane sunt rugate să se înregistreze online la adresa de e-mail dezbaterepublica@primariaarad.ro sau direct la sediul instituţiei Primăria Municipiului Arad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 73, Palatul Cenad, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30, persoana de contact: Consilier Serviciul Relaţii Externe şi Protocol Instituţional, Direcţia Comunicare, Mitrofan Mihai, telefon: 0257/281850, int. 278.
La dezbaterea publică sunt invitaţi să participe toţi cei interesaţi: persoane fizice şi juridice, organizaţii ale societăţii civile, societăţi comerciale, reprezentanţi ai instituţiilor publice interesate, ai presei, etc.
Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include: Anexa 1 – Studiu de fundamentare, Anexa nr. 1 la Caiet de sarcini- Evidenţa spaţiilor verzi, Anexa nr. 2 – Regulament, Anexa nr. 2 la Caiet de sarcini – Cantităţi, Anexa nr. 3 – Caiet de sarcini, Anexa nr. 3 la CS – Sistemul de irigaţii, Anexa nr. 4 – Model acord-cadru, Anexa nr. 5 – Model contract subsecvent.
Documentaţia poate fi consultată:
1. Pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Arad, la acest link.
2. La sediul Primăriei Municipiului Arad, din Bulevardul Revoluţiei, nr 73, Palatul Cenad, Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30.
3. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la registratură, în Palatul Cenad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 73, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30.
Menţionăm faptul că propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se mai pot depune până la data de 01 09 2023, ora 12:00.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact:
Persoane de contact:
Director Executiv – Direcţia Comunicare – Macra Claudia, telefon: 0257/281850, int. 704
E-mail: cmacra@primariaarad.ro
Consilier Serviciul Relaţii Externe şi Protocol Instituţional - Mitrofan Mihai, telefon: 0257/281850, int 278
E-mail: mihai.mitrofan@primariaarad.ro
p. PRIMAR
Călin Bibarţ
ADMINISTRATOR PUBLIC
Bogdan Boca
DIRECTOR EXECUTIV Consilier
Claudia Macra Mitrofan Mihai