ANUNȚ DEZBATERE PUBLICĂ
Nr. 5201/ 22.01.2024
Primăria Municipiului Arad organizează marţi 30.01.2024, ora 16:00, dezbaterea publică pentru Studiul de oportunitate depus în vederea emiterii avizului de oportunitate pentru inițierea documentaţiei de urbanism P.U.Z. și R.L.U. – Construire cladire multietajată cu funcţiunea locuire şi servicii, amplasament - municipiul Arad, str.Ardealului nr.2, beneficiar: SC SMART MOB SRL, proiectant – SC STACONS SRL, arh RUR Crainic Dorin, proiect nr.29/2023, aflat în etapa 1 de informare și consultare a populației, conform Or. MDRT nr. 2701/2010.
Documentele supuse dezbaterii publice pot fi consultate pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, www.primariaarad.ro , secțiunea Servicii publice, Construcții&Banca de date-Urbanism, Informarea și consultarea publicului în conformitate cu prevederile Ordinului nr.2701/2010-Anunțarea intenției de elaborare a documentațiilor de urbanism-Etapa I, Documentații PUZ inițiate de persoane fizice/juridice-2023, Studiu de oportunitate PUZ- Construire clădire multietajată cu funcțiunea locuire și servicii-Municipiul Arad-CF 301959, link https://www.primariaarad.ro/dm_arad/portal.nsf/AllByUNID/studiu-de-oportunitate-puz-si-rlu-%E2%80%93-construire-cladire-multietajata-cu-functiunea-locuire-si-servicii-%E2%80%93-municipiul-arad-%C2%A0cf-301959--17072023-00035a2e?OpenDocument
Primăria Municipiului Arad face precizarea că dezbaterea se va desfășura la sediul Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluției nr.75, Sala Regele Ferdinand și prin platforma online ZOOM, timp de 40 de minute. Această sesiune poate fi prelungită cu încă o sesiune cu aceeași durată, dacă se constată această necesitate.
Persoanele care doresc să participe online la dezbatere vor anunța până cel târziu la data de 30.01.2024, ora 12:00 intenția de participare și totodată, vor transmite opiniile pe care urmează să le pună în discuție, la adresa de e-mail dezbaterepublica@primariaarad.ro, unde vor preciza: numele, numărul de telefon, instituția/organizația pe care o reprezintă și adresa de e-mail pentru trimiterea invitației online.
Persoanele care doresc să ia cuvântul în cadrul dezbaterii vor trebui să specifice acest lucru în cadrul aceluiași e-mail. Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de cinci minute pentru fiecare participant.
Transmiterea solicitării de participare la dezbaterea publică reprezintă acordul explicit al expeditorului cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul îndeplinirii unor obligații legale de către Primăria Municipiului Arad.
PRIMAR
Călin Bibarț