MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 03-04-2020
M I N U T A
şedinţei extraordinare de îndată
din data de 03.04.2020
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei extraordinare de îndată
din data de 03.04.2020
La şedinţa extraordinară de îndată a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 03 aprilie 2020 au fost prezenţi 21 de consilieri din totalul de 22 consilieri în funcție. A absentat: dl. consilier Beniamin Vărcuș. Prin Ordinul Prefectului nr. 805/4.12.2019 s-a constatat încetarea de drept a mandatului de consilier local în cadrul Consiliului Local al Municipiului Arad al domnului CHEȘA Ilie.
Şedinţa a început la ora 18,00 şi s-a încheiat la ora 18,36.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Marius SFÂRÂILĂ.
Având în vedere prevederile Hotărârii nr. 120/2020 privind modificarea Hotărârii nr. 216/2016 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind aprobarea regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului Local al Municipiului Arad pentru mandatul 2016-2020, ședința s-a desfășurat prin convorbire telefonică cu aleşii locali, convorbire redată la difuzorul exterior al telefonului și înregistrată prin sistemul de înregistrare audio utilizat la şedinţele consiliului local.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Ionel Bulbuc, dl. viceprimar Bognar Levente, dl Cristian Tomoș (delegat secretar general, conform Dispoziției nr. 636/03.04.2020 a Primarului Municipiului Arad), dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dna Liliana Florea, director executiv – Direcția Edilitară, dna Elena Portaru, director executiv – Direcția Tehnică, dl. Denis Bot, consilier – Cabinet Primar, dl. Sergiu Potrovița, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dl. Alexandru Popa, consilier, Cabinet Primar, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală.
Alţi participanţi:
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 03.04.2020 a Dispoziţiei nr. 643/03.04.2020 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, avizele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 03.04.2020 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 03.04.2020 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare de îndată a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 03.04.2020 – iniţiativa primarului. 169 Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr. 146/2020 privind rectificarea Bugetului General de Venituri și Cheltuieli al municipiului Arad pentru anul 2020 pentru prevenirea și gestionarea situației de urgență provocată de infecțiile cu COVID-19 – inițiativa primarului. 170 Unanimitate
2. Notificări diverse, corespondenţă adresată Consiliului Local al Municipiului Arad, informări privind deplasarea aleşilor locali în misiuni oficiale.
-
p. SECRETAR GENERAL ȘEF SERVICIU
Cristian TOMOȘ Monica CZIBRIK