MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 05-12-2017
sedintei ordinare din data de 5.12.2017
La şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 5 decembrie 2017, consilierii locali au fost prezenţi, după cum urmează: la votarea ordinii de zi au fost 22 de consilieri în funcţie şi 19 prezenţi, la punctul 1 al ordinii de zi au fost 22 consilieri în funcţie şi 19 prezenţi, după punctul 2 al ordinii de zi au fost prezenţi 20 consilieri din 23 consilieri în funcţie. Doamna consilier Roxana Tabuia a intrat în exercitarea funcţiei de consilier local după validarea mandatului său de către Consiliul Local Arad şi depunerea jurământului (pct. 1 al ordinii de zi). Au absentat: dl. Ciupe Ionel, dna Rabotka Andreea Isabela, dna Stoenescu Anca-Patricia.
Şedinţa a început la ora 14,00 şi s-a încheiat la ora 15,15.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Ionel BULBUC.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Gheorghe Falcă, dl. viceprimar Laurenţiu-Călin Bibarţ, dl. viceprimar Bognar Levente, dna Lilioara Stepanescu, secretar al municipiului Arad, dna Claudia Macra, administrator public al municipiului Arad, dl. Radu Drăgan, arhitect-şef al municipiului Arad, dna Eliza Barbura, director executiv al Direcţiei Comunicare, dna Elena Portaru, director executiv al Direcţiei Tehnice, dl. Ioan Ignat, director executiv al Direcţiei Patrimoniu, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcţiei Economice, dna Olimpia Stoica, şef serviciu, Serviciul Buget, dl. Pavel Neamţiu, director executiv al Direcţiei Venituri, dra Ioana Albu, şef birou, Biroul Juridic, Contestaţii, dra Adriana Sobaru, şef serviciu, Serviciul Resurse Umane, dl. Sorin Munteanu, şef serviciu, Serviciul Monitorizare Strategii, Managementul Calităţii şi Control Intern, dl. Corneliu Neamţiu, şef serviciu, Serviciul Societăţi Comerciale, dl. Adrian Barbeş, referent, Cabinet Primar, dl. Ciprian Hord, consilier, Serviciul Relaţii Externe, Protocol, dna Ralu Cotrău, şef birou, Biroul Relaţii Mass-Media, dna Lucia Giurgiu, şef serviciu, Serviciul Investiţii, dna Monica Czibrik, şef serviciu, Serviciul Administraţie Publică Locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dra Doris Micu, consilier, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
- reprezentanţi ai agenţilor economici şi instituţiilor publice de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad, dna Oana Pârvulescu, director general al Serviciului Public „Direcţia de Asistenţă Socială Arad”, dna Szucs Mariana, director al Serviciului Public „Centrul Social Cantina Municipală Arad”, dl. Cornel Alicescu Bobancu, inginer şef - SC CET Hidrocarburi SA Arad, dl. Robert Maloş, director general - SC CET SA Arad, dl. Bogdan Costea, manager – Teatrul Clasic „Ioan Slavici” Arad;
- presa: Cristian Titca – „Critic Arad”, Andreea Pintea – „Jurnal Arădean”, Anette Pătean – „News-Ar”, Raluca Medeleanu – „Special Arad”, Dan Coita – „Arad Reporter”ş.a;
- cetăţeni interesaţi conform Legii nr. 52/2003, privind transparenţa decizională, republicată: Abu-Gararah Florentina, Gace Maria Andreea, Petre Bogdan, Istrate Samir, Marinescu Coralia, Popa Florin, Oana Blaghi, Budău Eugenia, Sandor Daniela, economist, SC TOP SA Arad;
-alţi participanţi: dl. Florin Mariş, fost consilier local.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 29.11.2017 a Dispoziţiei nr. 4635/29.11.2017 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 29.11.2017, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 29.11.2017 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi ş.a.
Consilieri prezenţi: la votarea ordinii de zi au fost 22 de consilieri în funcţie şi 19 prezenţi, la punctul 1 al ordinii de zi au fost 22 consilieri în funcţie şi 19 prezenţi, după punctul 2 al ordinii de zi au fost prezenţi 20 consilieri din 23 consilieri în funcţie. Au absentat: doamna Andreea Rabotka, dna Anca-Patricia Stoenescu, dl. Ionel Ciupe.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice ordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 5 decembrie 2017 – iniţiativa primarului. 459 Unanimitate
1 Proiect de hotărâre nr. 395/2017 privind validarea mandatului de consilier local pentru doamna TABUIA Roxana – Adriana – iniţiativa primarului. 460 Unanimitate
2 Proiect de hotărâre nr. 282/2017 privind actualizarea componenţei comisiilor de specialitate pentru mandatul 2016-2020 – iniţiativa primarului. 461 Unanimitate
3 Proiect de hotărâre nr. 406/2017 privind actualizarea componenţei comisiilor de specialitate pentru mandatul 2016-2020 – iniţiativa primarului. 462 Unanimitate
4 Proiect de hotărâre nr. 385/2017 privind atribuirea de denumire de stradă în municipiul Arad, cartier Westfield – iniţiativa primarului. 463 Unanimitate
5 Proiect de hotărâre nr. 443/2017 cu privire la aprobarea formei contractului de închiriere pentru suprafeţele cu destinaţia de locuinţă construite prin Agenţia Naţională pentru Locuinţe – iniţiativa primarului. 464 Unanimitate
6 Proiect de hotărâre nr. 444/2017 privind alipirea apartamentelor nr. 9 şi 10, situate în Municipiul Arad, Strada Sinagogei, nr. 6, parter – iniţiativa primarului. 465 Unanimitate
7 Proiect de hotărâre nr. 315/2017 privind actualizarea inventarului bunurilor proprietatea privată a Municipiului Arad – iniţiativa primarului. 466 Unanimitate
8 Proiect de hotărâre nr. 451/2017 privind modificarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad – iniţiativa primarului. 467 Unanimitate
9 Proiect de hotărâre nr. 441/2017 privind modificarea organigramei şi a statului de funcţii ale Teatrului Clasic “Ioan Slavici” Arad – iniţiativa primarului. 468 18 pentru
2 consilieri nu au participat la vot
(dl. Bulbuc şi
dna Cismaşiu)
10 Proiect de hotărâre nr. 445/2017 privind aprobarea Caietului de obiective şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a Teatrului Clasic ”Ioan Slavici” Arad, în vederea organizării analizei noului proiect de management – iniţiativa primarului. 469 18 pentru
2 consilieri nu au participat la vot
(dl. Bulbuc şi
dna Cismaşiu)
11 Proiect de hotărâre nr. 446/2017 privind aprobarea regulamentului pentru organizarea şi desfăşurarea analizei noului proiect de management al domnului Costea Bogdan Alexandru, manager al Teatrului Clasic "Ioan Slavici" Arad – iniţiativa primarului. 470 18 pentru
2 consilieri nu au participat la vot
(dl. Bulbuc şi
dna Cismaşiu)
12 Proiect de hotărâre nr. 447/2017 privind desemnarea componenţei Comisiei de concurs, a Comisiei de soluţionare a contestaţiilor şi a Secretariatului Comisiei de concurs şi a Secretariatului Comisiei de soluţionare a contestaţiilor în vederea desfăşurării analizei noului proiect de management la Teatrul Clasic Ioan Slavici Arad – iniţiativa primarului.
471 Vot secret
majoritatea legală (3 consilieri nu au participat la vot la art. 1 şi la art. 2, iar pentru art. 3 şi art. 4, 1 consilier nu a participat la vot
13 Proiect de hotărâre nr. 448/2017 privind aprobarea Caietului de obiective în vederea organizării concursului de proiecte de management la Filarmonica de Stat Arad – iniţiativa primarului. 472 19 pentru,
1 consilier nu a participat la vot
(dl. Bulbuc)
14 Proiect de hotărâre nr. 449/2017 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management pentru Filarmonica de Stat Arad – iniţiativa primarului. 473 19 pentru
1 consilier nu a participat la vot
(dl. Bulbuc)
15 Proiect de hotărâre nr. 450/2017 privind desemnarea componenţei Comisiei de concurs şi a Comisiei de soluţionare a contestaţiilor, a Secretariatului Comisiei de concurs şi a Secretariatului Comisiei de soluţionare a contestaţiilor în vederea desfăşurării concursului de proiecte de management la Filarmonica de Stat Arad – iniţiativa primarului. 474 Vot secret
majoritatea legală (2 consilieri nu au participat la vot la art. 1, iar pentru art. 3 - 2 consilieri nu au participat la vot
16 Proiect de hotărâre nr. 454/2017 pentru acoperirea pierderilor induse de prestarea serviciului public de producţie, transport, distribuţie şi furnizare a energiei termice pentru populaţie în sistem centralizat şi neacceptate în preţ/tarif, înregistrate de SC CET Hidrocarburi SA Arad – iniţiativa primarului. 475
Unanimitate
17 Proiect de hotărâre nr. 452/2017 privind modificarea repartizării excedentului bugetar al municipiului Arad - iniţiativa primarului 476
Unanimitate
18 Proiect de hotărâre nr. 453/2017 privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al municipiului Arad pentru anul 2017- iniţiativa primarului. 477
Unanimitate
19 Aprobarea proceselor-verbale ale şedinţelor anterioare ale Consiliului Local al Municipiului Arad.
AMÂNAT
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ SECRETARUL MUNICIPIULUI ARAD
Ionel BULBUC Lilioara STEPANESCU