MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 07-10-2015
extraordinare din data de 7.10.2015, ora 14,00
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 7 octombrie 2015, au fost prezenţi 18 de consilieri. Au absentat: dna Ardelean Lia, dl. Bîlcea Ovidiu, dl. Dolha Ioan, dna Nicşanu Marcela şi dl. Ţiţirigă Cătălin.
Şedinţa a început la ora 14,00 şi s-a încheiat la ora 15,20.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Ovidiu MOŞNEAG.
Au participat din partea executivului: dl. primar Gheorghe Falcă, dl viceprimar Bognar Levente, dl Contraş Sorin, Secretar al Municipiului Arad (cu delegaţie, conform Dispoziţiei Primarului nr.3656/6.10.2015), dna Macra Claudia, administrator public al Municipiului Arad, dl Ignat Ioan, director executiv - Direcţia Patrimoniu, dl Szuchanszki Ştefan, director executiv - Direcţia Achiziţii Publice, Administrativ, dl Drăgan Radu, Arhitect-Şef, dna Barbura Eliza, director executiv – Direcţia Comunicare, dna Portaru Elena, director executiv – Direcţia Tehnică, dna Grozavu Claudia, director executiv – Direcţia Economică, dra Sobaru Adriana, şef Serviciu Resurse Umane, dna Pădurean-Andreica Daniela, director executiv – Centrul Municipal de Cultură Arad, dna Creţu Ramona, director executiv adjunct - Centrul Municipal de Cultură Arad, dl. Ando Andrei, director executiv – Asociaţia “Arad Capitală Europeană a Culturii 2021”, dl. Bătrîn Ioan, şef Birou Învăţământ, Sănătate, dna Drăghici Corina, şef Birou Relaţii Mass-Media, dl Maruşca Florin Flavius, consilier - Biroul Relaţii Mass-Media, dl Burcă Ciprian, şef Birou Relaţii Externe, Protocol, Marketing, Turism, d-na Czibrik Monica, şef Serviciu Administraţie Publică Locală, dna Stana Florentina, consilier juridic, Serviciul Administraţie Publică Locală, dna Goron Laura, consilier juridic, Serviciul Administraţie Publică Locală, dl Cotuna Emanuel, consilier juridic, Serviciul Administraţie Publică Locală, dna Domilescu Ionela, consilier, Serviciul Administraţie Publică Locală, dna Ungur Claudia, consilier juridic, Serviciul Administraţie Publică Locală, dna Ispas Florina, consilier - Serviciul Administraţie Publică Locală.
Alţi participanţi: Friedrich Ermert – Misiunea Creştină „Oaze de viaţă”, Schmidt Anişoara - Misiunea Creştină „Oaze de viaţă”, Ingrid Ermert- Misiunea Creştină „Oaze de viaţă”, Martocean Florica, Rista Adrian, Covaci Sergiu, Flore-Cantea Ana Maria, Şodinca Pavel, Mihnea Iuga, Stoica Mihaela, Pagu Corina.
- presa: Barbu Adriana -„Jurnalul Arădean/Aradon”, Popescu Cristina - TV Arad, Borz Adrian – TV Arad, Nemedi Raimond - „TV Arad”, Dan Coita - „aradreporter.ro”, Buga Marian – Mediafax/ARQ, Pătean Anette – „Newsar”,Dodean Adrian – „WEST AR”, Tomas Gagyi – „Special Arad”.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 2 octombrie 2015 a Dispoziţiei nr.3561/2.10.2015 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, în data de 2.10.2015, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 2.10.2015, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 2.10.2015 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, ş.a.
În cadrul şedinţei, s-a dezbătut următoarea ordine de zi:
1. Proiect de hotărâre nr. 284/2015 privind aprobarea angajamentului de susţinere financiară în perioada 2016-2026 a candidaturii Municipiului Arad la acţiunea Uniunii Europene „Capitală Europeană a Culturii” pentru anul 2021, în România – iniţiativa primarului.
2. Proiect de hotărâre nr. 286/2015 privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al municipiului Arad pentru anul 2015 – iniţiativa primarului.
3. Proiect de hotărâre nr. 287/2015 privind suplimentarea şi modificarea organigramei şi a statului de funcţii ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad– iniţiativa primarului.
4. Proiect de hotărâre nr. 285/2015 privind desemnarea reprezentanţilor Consiliului Local al Municipiului Arad în Consiliile de Administraţie ale unităţilor de învăţământ preuniversitar din Municipiul Arad – iniţiativa primarului.
Ordinea de zi s-a adoptat cu unanimitate de voturi.
În cadrul şedinţei s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 7 octombrie 2015 – iniţiativa primarului. 309 Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr. 284/2015 privind aprobarea angajamentului de susţinere financiară în perioada 2016-2026 a candidaturii Municipiului Arad la acţiunea Uniunii Europene „Capitală Europeană a Culturii” pentru anul 2021, în România – iniţiativa primarului. 310 16 voturi pentru şi
2 abţineri
(dl. Săplăcan şi
dl. Lupaş)
2. Proiect de hotărâre nr. 286/2015 privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al municipiului Arad pentru anul 2015 – iniţiativa primarului. 311 Unanimitate
3. Proiect de hotărâre nr. 287/2015 privind suplimentarea şi modificarea organigramei şi a statului de funcţii ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad– iniţiativa primarului. 312 Unanimitate
4. Proiect de hotărâre nr. 285/2015 privind desemnarea reprezentanţilor Consiliului Local al Municipiului Arad în Consiliile de Administraţie ale unităţilor de învăţământ preuniversitar din Municipiul Arad – iniţiativa primarului. 313 Unanimitate
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Ovidiu MOŞNEAG
Contrasemnează
p.S E C R E T A R
Sorin CONTRAŞ