MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 07-12-2017
sedintei extraordinare de îndată din data de 7.12.2017
La şedinţa extraordinară de îndată a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 7 decembrie 2017, au fost prezenţi 22 consilieri, dintr-un total de 23 consilieri în funcţie. A absentat domnul viceprimar Laurenţiu-Călin Bibarţ. Şedinţa a început la ora 9,15 şi s-a încheiat la ora 9,20.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Ionel BULBUC.
Au participat din partea executivului: dl. primar Gheorghe Falcă, dl. viceprimar Bognar Levente, dna Lilioara Stepanescu, secretar al municipiului Arad, dl. Pavel Neamţiu, director executiv al Direcţiei Venituri, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcţiei Economice, dl. Corneliu Neamţiu, şef serviciu, Serviciul Societăţi Comerciale, dna Olimpia Stoica, şef serviciu, Serviciul Buget, dl. Florin Maruşca, consilier, Serviciul Relaţii Externe, Protocol, Marketing, Turism, Ciprian Hord, consilier, Serviciul Relaţii Externe, Protocol, dna Ralu Cotrău, şef birou, Biroul Relaţii Mass-Media, dna Monica Czibrik, şef serviciu, Serviciul Administraţie Publică Locală, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiaşi serviciu,
- presa: Solya Emilia – „Nyugati Jelen”, Andreea Pintea – „Jurnal Arădean” ş.a.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 6.12.2017 a Dispoziţiei nr. 4748/6.12.2017 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 6.12.2017, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 6.12.2017 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi ş.a.
Consilieri prezenţi: 22 de consilieri din totalul de 23 în funcţie.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare de îndată a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 7 decembrie 2017 – iniţiativa primarului. 478 Unanimitate
1 Proiect de hotărâre nr. 455/2017 privind acoperirea pierderilor induse de prestarea serviciului public de producţie, transport, distribuţie şi furnizare a energiei termice pentru populaţie în sistem centralizat şi neacceptate în preţ/tarif, înregistrate de SC CET Hidrocarburi SA - iniţiativa primarului. 479 21 pentru 1 consilier nu a participat la vot
(dl. Ciupe).
2 Proiect de hotărâre nr. 456/2017 privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al municipiului Arad pentru anul 2017 - iniţiativa primarului. 480 21 pentru 1 consilier nu a participat la vot
(dl. Ciupe).
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ SECRETARUL MUNICIPIULUI ARAD
Ionel BULBUC Lilioara STEPANESCU