MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 09-01-2017
şedinţei extraordinare din data de 9 ianuarie 2017
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 9 ianuarie 2017, au fost prezenţi 18 consilieri din totalul de 22 (dl Adrian Todor şi-a dat demisia în data de 20.12.2016, înregistrată la Primăria Municipiului Arad cu nr. 83196/20.12.2016). Au absentat: dna Anca-Patricia Stoenescu, dl. Giovanni Strona, dl. Ionel Bulbuc, dl. Cosmin Buruc. Şedinţa a început la ora 10,15 şi s-a încheiat la ora 10,40.
Preşedinte de şedinţă a fost doamna consilier Mariana Cismaşiu.
Au participat din partea executivului: dl. viceprimar Călin Bibarţ (delegat primar, conform Dispoziţiei nr.41/9.01.2017 a Primarului Municipiului Arad),dl. viceprimar Bognar Levente, dl. Sorin Contraş (delegat secretar, conform Dispoziţiei nr.1/03.01.2017 a Primarului Municipiului Arad), dna Claudia Macra, administrator public al municipiului Arad, dna Elena Portaru, director executiv al Direcţiei Tehnice, dl. Ştefan Szuchanszki, director executiv al Direcţiei Achiziţii Publice, Administrativ, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcţiei Economice, dl Pavel Neamţiu, director executiv al Direcţiei Venituri, dra Adriana Sobaru, şef serviciu, Serviciul Resurse Umane, dna Florica Balaş, consilier, Biroul Contabilitatea Bugetului General, dna Alexandrina Rotar, consilier, Serviciul Investiţii, Dezvoltare Imobile, dra Doris Micu, consilier, Serviciul Adminisitraţie Publică Locală, dna Monica Czibrik, şef serviciu, Serviciul Administraţie Publică Locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dra Laura Goron, consilier juridic, dna Mirela Soniy consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
- agenţi economici de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl. Petru Cuvineanu, director tehnic al SC Compania de Transport Public SA Arad;
- presa: Diana Duţu – „Jurnal Arădean/Aradon”, Raluca Medeleanu – „Special Arad”; Dan Coita – „Aradreporter”, ş.a.;
- cetăţeni interesaţi conform Legii nr. 52/2003, privind transparenţa decizională, republicată: - dna Gavrilă Tania, membru PSD, dna Dan Daiana, membru PSD, dna Maria Gace, membru PSD
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 6.01.2017 a Dispoziţiei nr. 36/6.01.2017 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 6.01.2017, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 6.01.2017 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, ş.a.
Cu 18 consilieri prezenţi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice ordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 6 decembrie 2016 – iniţiativa primarului. 1 Unanimitate.
1 Proiect de hotărâre nr. 2/2017 privind acoperirea definitivă a deficitului secţiunii de dezvoltare a bugetului local aferent anului 2016 din excedentul bugetului local – iniţiativa primarului. 2 Unanimitate.
2 Proiect de hotărâre nr. 1/2017 cu privire la modificarea organigramei şi a statului de funcţii ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad – iniţiativa primarului. 3 Unanimitate.
3 Proiect de hotărâre nr. 3/2017 privind aprobarea modificării prin act adițional a Acordului Document de Poziție privind modul de implementare a Proiectului Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor Județul Arad – iniţiativa primarului. 4 Unanimitate.
4 Proiect de hotărâre nr. 4/2017 cu privire la reglementarea activității de salubrizare menajeră-colectare, transport și depozitare – iniţiativa primarului. 5
Unanimitate.
5 Proiect de hotărâre nr. 5/2017 cu privire la aprobarea încheierii actului adițional nr. 13/2017 la contractul de concesiune nr. 6863/2002 pentru reglementarea activității de depozitare a deșeurilor în depozitul conform SC ASA Servicii Ecologice SRL – iniţiativa primarului. 6
Unanimitate.
6 Proiect de hotărâre nr. 6/2017 cu privire la aprobarea modificării Hotărârii nr. 175/2011 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind măsuri de reglementare a activității de salubrizare menajeră în Municipiul Arad – iniţiativa primarului 7
Unanimitate.
7 Proiect de hotărâre nr. 7/2017 cu privire la modificarea Hotărârii nr. 317/2011 Consiliului Local al Municipiului Arad de aprobare a Studiului de Fezabilitate și a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiție „Modernizarea infrastructurii depoului principal de tramvaie UTA”, cu modificările și completările ulterioare – iniţiativa primarului. 8
16 pentru,
1 împotrivă (dl Lupaș)
1 abținere (dl Barbeș).
8 Aprobarea proceselor-verbale ale şedinţelor anterioare ale Consiliului Local al Municipiului Arad. 9
Unanimitate.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Mariana CISMAȘIU Contrasemnează
p. SECRETARUL MUNICIPIULUI ARAD
Sorin CONTRAŞ