MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 12-03-2020
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei extraordinare
din data de 12.03.2020
La şedinţa extraordinară de îndată a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 12.03.2020 au fost prezenţi 18 consilieri din totalul de 22 consilieri în funcție. Prin Ordinul Prefectului nr. 805/4.12.2019 s-a constatat încetarea de drept a mandatului de consilier local în cadrul Consiliului Local al Municipiului Arad al domnului CHEȘA Ilie. Au absentat: dl. viceprimar Bognar Levente (concediu de odihnă), dl. consilier Beniamin-Narcis Vărcuș, dl. consilier Flavius Emanuil Filip, dl. consilier Gheorghe Săplăcan.
Şedinţa a început la ora 10,00 şi s-a încheiat la ora 10,30.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Marius SFÂRÂILĂ.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Ionel Bulbuc, dl. Sorin Contraș (delegat secretar general conform Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 391/6.03.2020), dna Claudia Macra, administrator public, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dna Liliana Florea, director executiv al Direcției Edilitare, dl. Radu Drăgan, arhitect șef, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dna Eliza Barbura, director executiv, Direcția Comunicare, dna Sorina Ila, director executiv al Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Arad, dl. Adrian Toma, director general al Direcției Generale Poliția Locală Arad, dl. Ștefan Szuchanszki, director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Ralu Cotrău, șef birou, Biroul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dna Solya Emilia, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol, dna Gabriela Bundău, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol, dl. Alexandru Popa, consilier, Cabinet Primar, dl. Marinel Blaj, referent, Cabinet Primar, dl. Denis Bot, consilier, Cabinet Primar, dl. Darius Bozeșan, consilier, Cabinet Viceprimar, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dna Olimpia Stoica, șef serviciu, Serviciul Buget, dna Liliana Wass, consilier, Cabinet Primar, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, dna Ana-Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dl. Vlad Baciu, consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
- reprezentanţi ai agenţilor economici şi instituţiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Daniela Pădurean-Andreica, director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dl. Daniel Cană, șef serviciu în cadrul aceleiași instituții, dna Oana Pârvulescu, director general al Serviciului Public de Interes Local „Direcția de Asistență Socială Arad”, dl. Costea Bogdan, manager - Teatrul Clasic “Ioan Slavici” Arad,
- presa: Diana Duțu – „Jurnal Arădean/Aradon”, Alex Laza – „Gazeta Locală”, Sârb Ciprian Vlad – „Arădeanul”, Varjasi Kristian - „TV Arad”.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 11.03.2020 a Dispoziţiei nr. 442/11.03.2020 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, avizele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 11.03.2020 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 11.03.2020 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare de îndată, a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 12.03.2020 – iniţiativa primarului. 117 Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr. 114/2020 privind aprobarea unor măsuri pentru prevenirea și gestionarea situației de urgență provocată de infecțiile cu coronavirusul SARS-CoV-2 în cadrul Primăriei Municipiului Arad, Direcției Generale Poliția Locală Arad și Direcției de Asistență Socială Arad – inițiativa primarului. 118
Unanimitate
2. Notificări diverse, corespondență adresată Consiliului Local al Municipiului Arad, informări privind deplasarea aleșilor locali în misiuni oficiale.
-
-
p. SECRETAR GENERAL
ȘEF SERVICIU
Sorin CONTRAȘ Monica CZIBRIK