MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 13-03-2013
Şedinţa Consiliului Local al Municipiului arad
La şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 13 martie 2013, au fost prezenţi 23 consilieri.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Ovidiu MOŞNEAG.
Au participat din partea executivului:dl viceprimar Ţiţirigă Cătălin (delegat pentru primar), dl viceprimar Levente Bognar, dna Lilioara Stepanescu, secretarul municipiului Arad, dna Claudia Macra, administrator public al municipiului Arad, dl Radu Drăgan, arhitect-şef al municipiului Arad, dna Florica Popa, şef Serviciu Administrare Patrimoniu, dl Neamţiu Pavel, director executiv al Direcţiei Venituri, d-na Balaş Mihaela, şef Birou Evidenţă Domeniul Public, d-ra Sobaru Adriana, şef Serviciu Resurse Umane, d-na Pădurean - Andreica Daniela, şef Birou Activităţi Culturale, d-na Groşan Nora, consilier la Biroul Activităţi Culturale, d-ra Czibrik Monica, şef Serviciu Administraţie Publică Locală, d-ra. Mirela Boroica, consilier juridic în cadrul Serviciului Administraţie Publică Locală, d-na Popa Carmen, consilier la Serviciul Administraţie Publică Locală, d-na Florina Ispas, consilier, d-na Marinela Bejan, referent în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
-dl Cuvineanu Petru, director tehnic la SC Compania de transport Public SA Arad, dl Puha Nicolai, director general la SC Recons SA Arad,
-presa: Andrei Fulaş, ARQ.ro, Diana Mariş Costea şi Marius Moţ -“INFO TV”, Claudia Creţu – „News - AR”, Junc Giuliano – West TV, Jambor Iuliu, „Nyugati Jelen”;
- invitaţi:dl Bogdan Costea, director al teatrului Clasic „Ioan Slavici” Arad, dl Văcean Alin, director al Filarmonicii de Stat Arad, dl Dogaru Mihai, dl Varyas Tiberiu, Nichitean Claudius-Octavian, reprezentanţi ai sindicatului Filarmonicii de Stat Arad, dl Dănescu Eugen, arhitect la SC PLANWERK SRL – Cluj-Napoca şi dl Graef Rudolf, arhitect la SC VITAMIN ARHITECTS – Timişoara.
-dl Proca Dan şi dl Stana Florin, reprezentanţi ai Mişcării Arădene.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 07.03.2013, a Dispoziţiei nr.608/07.03.2013 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, în data de 07.03.2013, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv au primit rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 07.03.2013, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie, de asemenea, în data de 07.03.2013, în format electronic (CD) şi transmise prin poşta electronică.
Şedinţa a debutat cu intonarea solemnă a Imnului de stat.
În continuare, domnul viceprimar Ţiţirigă Cătălin a deschis lucrările şedinţei, fiind delegat ca primar prin Dispoziţia nr.614/07.03.2013 a Primarului Municipiului Arad şi a prezentat Consiliului Local următoarea
Ordine de zi
1.Proiect de hotărâre nr.21/2013 privind aprobarea Planului integrat de revitalizare a zonei protejate din municipiul Arad 2012, realizat în cadrul proiectului “VITO Oraşe Vitale Istorice din Regiunile Europei Centrale şi de Est“ finanţat de Uniunea Europeană, Guvernul României şi Consiliul Local al Municipiului Arad - iniţiativa primarului. 1.
2.Proiect de hotărâre nr.45/2013 privind aprobarea rezultatului final al evaluării anuale a managementului la Teatrul Clasic "Ioan Slavici" Arad - iniţiativa primarului. 2.
3.Proiect de hotărâre nr. 43/2013 privind aprobarea modificării Regulamentului de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului la Filarmonica de Stat Arad, aprobat prin Hotărârea nr. 9/2012 a Consiliului Local al Municipiului Arad - iniţiativa primarului 3.
4.Proiect de hotărâre nr.44/2013 cu privire la modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 7/2013 privind constituirea Comisiei de evaluare a managementului la Filarmonica de Stat Arad şi a Comisiei de soluţionare a contestaţiilor. - iniţiativa primarului. 4.
5.Proiect de hotărâre nr. 291/2012 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea unui spaţiu cu destinaţie de cabinet medical, B-dul Nicolae Titulescu, bloc 332, scara C, ap.1B, parter – iniţiativa primarului. 5.
6.Proiect de hotărâre nr.22/2013 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea apartamentului nr.20 situat în Arad, Str. Episcopiei nr.3 - iniţiativa primarului. 6.
7.Proiect de hotărâre nr.23/2013 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea apartamentului nr. 21, situat în Arad, Str. Episcopiei nr.3 - iniţiativa primarului. 7.
8.Proiect de hotărâre nr.25/2013 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea unui apartament, situat în Arad, Bulevardul Revoluţiei nr.92, ap. 11- iniţiativa primarului. 8.
9.Proiect de hotărâre nr.37/2013 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea apartamentului nr. 9, situat în Arad, Str. Meţianu nr.2 - iniţiativa primarului. 9.
10.Proiect de hotărâre nr.7/2013 privind modificarea inventarului bunurilor aparţinând domeniului public al Municipiului Arad – iniţiativa primarului. 10.
11.Proiect de hotărâre nr.47/2013 cu privire la repartizarea spaţiului cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă situat în Municipiul Arad, Piaţa UTA, bl. I 10, ap. 29, pentru cabinet parlamentar – iniţiativa primarului. 11.
12.Informări privind activitatea operatorilor economici de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad pentru luna februarie 2013 şi principalele activităţi programate pentru luna martie 2013. 12.
13.Informări privind deplasarea aleşilor locali în misiuni oficiale. 13.
14.Interpelări, întrebări, petiţii, declaraţii politice şi alte probleme supuse atenţiei consiliului local. 14.
15.Notificări diverse. 15.
Ordinea de zi a fost aprobată cu unanimitate de voturi-23 consilieri prezenţi.
Referitor la proiectele de hotărâri înscrise pe ordinea de zi, s-au consemnat următoarele rezultate: