MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 13-04-2017
sedintei extraordinare din data de 13 aprilie 2017
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 13 aprilie 2017, au fost prezenţi toţi consilierii. Şedinţa a început la ora 11,00 şi s-a încheiat la ora 11,35.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Ionel Bulbuc.
Au participat din partea executivului: dl. primar Gheorghe Falcă, dl. viceprimar Laurenţiu Călin Bibarţ, dl. viceprimar Bognar Levente, dna Lilioara Stepanescu, secretar al municipiului Arad, dna Claudia Macra, administrator public al municipiului Arad, dna Elena Portaru, director executiv al Direcţiei Tehnice, dl. Ioan Ignat, director executiv al Direcţiei Patrimoniu, dl Pavel Neamţiu, director executiv al Direcţiei Venituri, dna Eliza Barbura, director executiv al Direcţiei Comunicare, dna Viorica Graur, director general al Poliţiei Locale Arad, dl. Ciprian Hord, consilier, Biroul Relaţii Externe, Protocol Marketing, Turism, dna Monica Czibrik, şef serviciu, Serviciul Administraţie Publică Locală, dra Doris Micu, consilier, Serviciul Adminisitraţie Publică Locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dra Laura Goron, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
- agenţi economici de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl. Nicolai Puha, director general al SC Recons SA Arad, dl. Aurel Matei – director general al SC CET Arad SA;
- presa: Anette Pătean, „Newsar”, Raluca Medeleanu, „Special Arad”, Cristina Popescu, „TV Arad”, Raimond Nemedi, „TV Arad”, Diana Duţu – „Jurnal Arădean”;
- cetăţeni interesaţi conform Legii nr. 52/2003, privind transparenţa decizională, republicată: dra Oana Blaghi, reprezentant PNL, Florin Butar, reprezentant firmă.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 10.04.2017 a Dispoziţiei nr. 1312/10.04.2017 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 10.04.2017, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 10.04.2017 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi ş.a.
Cu 23 consilieri prezenţi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Consilieri prezenţi: 23 consilieri din totalul de 23.
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 13 aprilie 2017 – iniţiativa primarului. 111 Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr. 103/2017 cu privire la atestarea administratorilor de imobile din Municipiul Arad – iniţiativa primarului. 112 Unanimitate
2. Proiect de hotărâre nr. 104/2017 cu privire la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea apartamentului nr. 4, situat în Arad, str. Unirii nr. 9-11, parter – iniţiativa primarului. 113 Unanimitate
3. Proiect de hotărâre nr.105/2017 cu privire la aprobarea radierii dreptului de servitute de trecere asupra terenului situat în municipiul Arad, strada Lungă nr. 6, aflat în proprietatea personală a unei persoane fizice – iniţiativa primarului. 114 Unanimitate
4. Proiect de hotărâre nr. 106/2017 privind completarea Anexei 2 la Hotărârea nr. 146/2014 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind atribuirea directă către SC RECONS SA Arad şi aprobarea documentaţiei de atribuire directă prin concesiune a serviciului comunitar de utilitate publică pentru administrarea, amenajarea, întreţinerea şi exploatarea zonelor de agrement Ştrandul Neptun şi Patinoarul Municipal Arad – iniţiativa primarului 115 20 pentru,
1 abţinere (dl Lupaş),
2 consilieri nu au participat la vot
(dl Bulbuc, dna Andreş)
5. Proiect de hotărâre nr. 107/2017 privind modificarea statului de funcţii al aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad - iniţiativa primarului. 116 Unanimitate
6. Proiect de hotărâre nr. 108/2017 privind modificarea obiectului unor contracte de închiriere pentru locuinţe sociale din proprietatea Municipiului Arad– iniţiativa primarului. 117 Unanimitate
7. Proiect de hotărâre nr. 109/2017 pentru modificarea Hotărârii nr. 303/2016 pentru aprobarea regulamentului de acces şi circulaţia utilajelor şi autovehiculelor de transport marfă cu masa maximă autorizată mai mare de 3, 5 tone în Municipiul Arad - iniţiativa primarului. 118 14 voturi pentru,
9 abţineri (dl Furău,
dl Cheşa,
dna Stoenescu,
dna Vasilescu,
dl Săplăcan, dl Vărcuş, dl Buruc, dl Ciupe şi
dl Lupaş)
8. Aprobarea proceselor-verbale ale şedinţelor anterioare ale Consiliului Local al Municipiului Arad. 119 Unanimitate
9 Proiect de hotărâre nr. 111/13.04.2017 cu privire la completarea anexei Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 100/2010 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad.
120 Unanimitate