MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 13-08-2004
Minuta şedinţei extraordinare a Consiliului LOcal al Municipiului Arad din 13 august 2004
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 13 august 2004, au fost prezenţi 17 consilieri. Au absentat :dl. Dorel Popa (concediu de odihnă), dl. Emanoil Voicu (concediu de boală), dna Rodica Borza (concediu de odihnă), dl. Adrian Niţu (concediu de odihnă), dl. Cristian Moisescu (concediu de odihnă), dl. Corneliu Pădurean (concediu de odihnă).
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Cziszter Kalman.
Au participat:
-din partea Primăriei Municipiului Arad: dl. primar Gheorghe Falcă, dl.viceprimar Bognar Levente, dl.viceprimar Dekany Alexandru Tiberiu, dna Doina Paul-secretarul municipiului Arad, dra Florentina Simina-consilier juridic în cadrul Serviciului Logistica Actelor Administrative, dra Monica Czibrik - consilier juridic, dra Mirela Boroica - referent de specialitate şi dna Carmen Popa - referent;
-din partea Serviciului Public "Administraţia Patrimoniului Local: dl. Răzvan Popa - director executiv, dl. Teodor Marian-şef Serviciu Dezvoltare Urbană, dna Florica-Mioara Popa-şef Serviciu Administrare Imobile,
-din partea Serviciului Public "Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară": dra Nagy Etelca - director executiv, dl. Jancă Cezar - şef Serviciu Prestaţii Sociale şi dra Memetea Adriana - consilier în cadrul aceluiaşi serviciu.
-alţi participanţi: mass-media, dl. Darida Ioan - arhitect SC PROIECT SA.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 11. 08. 2004, a Dispoziţiei nr.2.420/11.08.2004 a Primarului Municipiului Arad, precum şi prin intermediul mass-media.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin înmânarea fiecărui consilier, în ziua de 12.08.2004, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, ordinea de zi. Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost înmânate, de asemenea, în data de 12.08.2004.
Domnul primar, Gheorghe Falcă, a supus la vot propunerea de suplimentare a ordinii de zi cu proiectul de hotărâre privind unele măsuri referitoare la administrarea SC GOSPODĂRIE COMUNALĂ SA Arad. Această propunere a fost aprobată în unanimitate .
În continuare, domnul primar a supus la vot ordinea de zi, în ansamblu:
1. Proiect de hotărâre privind participarea Serviciului Public "Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară" la licitaţia pentru accesarea de fonduri, în vederea realizării proiectului de construire "Locuinţe sociale pentru romi" - iniţiativa primarului.
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de Fezabilitate al obiectivului de investiţie "Mică infrastructură - str. Tarafului", în vederea participării Serviciului Public "Administraţia Patrimoniului Local" la licitaţia de proiecte pentru accesare fonduri PHARE-iniţiativa primarului.
3. Proiect de hotărâre privind unele măsuri referitoare la administrarea SC GOSPODĂRIE COMUNALĂ SA Arad - iniţiativa primarului.
Ordinea de zi a fost aprobată cu unanimitate de voturi .Întrucât domnul consilier Adrian Niţu, preşedintele de şedinţă ales pentru o perioadă de 3 luni de zile, a fost în concediu de odihnă, preşedinte pentru această şedinţă a fost propus domnul consilier Cziszter Kalman.
Propunerea s-a aprobat cu unanimitate de voturi .
1
Proiect de hotărâre privind participarea Serviciului Public "Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară" la licitaţia pentru accesarea de fonduri, în vederea realizării proiectului de construire "Locuinţe sociale pentru romi"
Hotărârea a fost adoptată, în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi .
2
Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de Fezabilitate al obiectivului de investiţie "Mică infrastructură - str. Tarafului", în vederea participării Serviciului Public "Administraţia Patrimoniului Local" la licitaţia de proiecte pentru accesare fonduri PHARE
Hotărârea a fost adoptată, în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi .
3
Proiect de hotărâre privind unele măsuri referitoare la administrarea
SC GOSPODĂRIE COMUNALĂ SA
Referitor la acest proiect de hotărâre s-a formulat următorul amendament: "în AGA la SC Gospodărie Comunală SA să se susţină numirea doamnei Achim Elvira ca director interimar".Amendamentul a fost aprobat în unanimitate. Hotărârea, în ansamblu, a fost adoptată cu unanimitate de voturi.
Ordinea de zi fiind epuizată, preşedintele şedinţei, domnul consilier Cziszter Kalman, a declarat şedinţa de astăzi închisă.