MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 13-11-2017
sedintei extraordinare de îndată din data de 13 noiembrie 2017
La şedinţa extraordinară de îndată a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 13 noiembrie 2017, au fost prezenţi 21 consilieri, dintr-un total de 21 de consilieri (dna consilier Florina Vasilescu şi-a înaintat demisia, conform adresei înregistrată la Primăria Municipiului Arad cu nr. 46.430/2017, iar domnul consilier Florin Mariş şi-a înaintat demisia, conform adresei înregistrată la Primăria Municipiului Arad cu nr. 64.517/29.09.2017). Şedinţa a început la ora 15,30 şi s-a încheiat la ora 15,55.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Bogdan-Vlad BOCA.
Au participat din partea executivului: dl. viceprimar Laurenţiu-Călin Bibarţ (delegat primar, conform Dispoziției nr. 4546/9.11.2017 a Primarului Municipiului Arad), dl. viceprimar Bognar Levente, dna Lilioara Stepanescu, secretar al municipiului Arad, dna Claudia Macra, administrator public al municipiului Arad, dna Eliza Barbura, director executiv al Direcţiei Comunicare, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dl. Ioan Ignat, director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcţiei Economice, dna Olimpia Stoica, şef serviciu, Serviciul Buget, dl. Adrian Barbeş, referent, Cabinet Primar, dl. Ciprian Hord, consilier, Serviciul Relaţii Externe, Protocol, dna Ralu Cotrău, şef birou, Biroul Relaţii Mass-Media, dl. Barna Florin, director general, Direcţiei Generale Poliţia Locală, dl. Şontea Valerii, şef birou, Biroul Audit Public, Intern, dl. Neamţiu Corneliu, şef serviciu, Serviciul Societăţi Comerciale, dna Monica Czibrik, şef serviciu, Serviciul Administraţie Publică Locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dra Laura Goron, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dra Doris Micu, consilier, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
- reprezentanţi ai agenţilor economici şi instituţiilor publice de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad, dna Oana Pârvulescu, director general al Serviciului Public „Direcţia de Asistenţă Socială Arad”, dna Szucs Mariana, director în cadrul Serviciului Public „Centrul Social Cantina Municipală Arad”, dl. Victor Ciulean, director general al SC CET Hidrocarburi SA Arad, dl. Daniel Doble, director general al SC CET SA Arad;
- presa: Diana Duțu „Aradon”, Dan Coita – „Aradreporter.ro”, Raimond Nemedi – „TV Arad”, Pavel Nicoleta – „TV Arad”.
- cetăţeni interesaţi conform Legii nr. 52/2003, privind transparenţa decizională, republicată: Abu-Gararah Florentina, Oana Blaghi, Samir Istrate.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 13.11.2017 a Dispoziţiei nr. 4550/13.11.2017 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 13.11.2017, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 13.11.2017 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi ş.a.
Consilieri prezenţi: 21 de consilieri din totalul de 21 (două locuri vacante).
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare de îndată a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 13 noiembrie 2017 – iniţiativa primarului. 430 Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr. 423/2017 privind acoperirea pierderilor induse de prestarea serviciului public de producţie, transport, distribuţie şi furnizare a energiei termice pentru populaţie în sistem centralizat şi neacceptate în preţ/tarif, înregistrate de SC CET Hidrocarburi SA Arad - iniţiativa primarului. 431 20 pentru
1 consilier nu a participat la vot
(dl. Ciupe)
2. Proiect de hotărâre nr. 424/2017 privind modificarea repartizării excedentului bugetar al municipiului Arad - iniţiativa primarului. 432 20 pentru
1 consilier nu a participat la vot
(dl. Ciupe)
3. Proiect de hotărâre nr. 425/2017 privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al municipiului Arad pentru anul 2017- iniţiativa primarului. 433 20 pentru
1 consilier nu a participat la vot
(dl. Ciupe)
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ SECRETARUL MUNICIPIULUI ARAD
Bogdan-Vlad BOCA Lilioara STEPANESCU