MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 14-10-2016
şedinţei extraordinare, convocată de îndată,
din data de 14.10.2016
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 14.10.2016, au fost prezenţi 22 de consilieri. A absentat domnul consilier Ionel Ciupe.
Şedinţa a început la ora 10,30 şi s-a încheiat la ora 10,48.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Bogdan-Vlad Boca.
Au participat din partea executivului: dl. viceprimar Călin Bibarţ (delegat primar conform Dispoziţiei nr.2835/14.10.2016 a Primarului Municipiului Arad), dl. viceprimar Bognar Levente, dna Lilioara Stepanescu, secretarul Municipiului Arad, dna Claudia Macra, administrator public, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcţiei Economice, dl. Ioan Ignat, director executiv al Direcţiei Patrimoniu, dl. Ştefan Szuchanszki, director executiv al Direcţiei Achiziţii Publice, Administrativ, dna Eliza Barbura, director executiv al Direcţiei Comunicare, dl. Pavel Neamţiu, director executiv al Direcţiei Venituri, dna Elena Portaru, director executiv al Direcţiei Tehnice, dna Oana Pârvulescu, director general al Serviciului Public de interes local Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad, dna Olimpia Stoica, şef serviciu, Serviciul Buget, dna Mihaela Balaş, şef serviciu, Serviciul Evidenţă Domeniul Public, dna Raluca Staniş, şef serviciu, Serviciul Fond Locativ, dl. Flavius Staniş, consilier juridic, Compartimentul Resurse Umane - Centrul Municipal de Cultură Arad, dra Linda Ocenic, şef serviciu, Serviciul Administrare Patrimoniu, Angelica Stana, consilier, Biroul Relaţii Mass-media, dl. Corneliu Neamţiu, şef serviciu, Serviciul Societăţi Comerciale, Monitorizarea Serviciilor de Utilităţi Publice, dna Corina Drăghici, şef birou, Biroul Relaţii Mass-media, dl. Ciprian Hord, consilier, Biroul Relaţii Externe, Protocol Marketing, Turism, dna Doris Micu, consilier, Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad, dna Monica Czibrik, şef serviciu, Serviciul Administraţie Publică Locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dra Laura Goron, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, Serviciul Administraţie Publică Locală.
Alţi participanţi:
- agenţi economici de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl. Nicolai Puha, director al SC RECONS SA; dl. Victor Ciulean, director general al SC CET Hidrocarburi SA, dl. Aurel Matei, director general al SC CET Arad;
- presa: Cristina Popescu – „TV Arad”, Raimond Nemedi – „TV Arad”, Diana Damaschin – „Newsar”, Răzvan Creţu – „Arq.ro”
-cetăţeni interesaţi conform Legii nr.52/2003, privind transparenţa decizională, republicată: dna Oana Blaghi, dna Georgescu Doina, reprezentant OMV Petrom SA, dl. Alin Vasile Dârzu–membru TNL Arad, dl. Mihai Valeriu Dinu– TNL Arad, dl. Alexandru Chiriţă – reprezentant PSD Arad, dna Tania Gavrilă, reprezentant PSD Arad, dna Paula Domoşi, reprezentant PSD Arad.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 13.10.2016 a Dispoziţiei nr.2833/13.10.2016 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 13.10.2016, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 13.10.2016 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, ş.a.
Cu 22 consilieri prezenţi, s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare, de îndată, a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 14 octombrie 2016, orele 10,30 – iniţiativa primarului. 349 Unanimitate.
1. Proiect de hotărâre nr.326/2016 referitor la modificarea Hotărârii nr. 22/2016 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind repartizarea excedentului bugetar al Municipiului Arad, cu modificările şi completările ulterioare – iniţiativa primarului. 350 21 pentru
1 abţinere
(dl. Mariş)
2. Proiect de hotărâre nr.327/2016 privind rectificarea bugetului general de venituri şi cheltuieli al Municipiului Arad pentru anul 2016 – iniţiativa primarului. 351 21 pentru
1 abţinere
(dl. Mariş)