MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 15-02-2017
sedintei extraordinare din data de 15 februarie 2017
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 15 februarie 2017, au fost prezenţi 21 de consilieri. Au absentat: dna Antoanela Naaji şi dna Laura Andreş. Şedinţa a început la ora 11,00 şi s-a încheiat la ora 11,55.
Preşedinte de şedinţă a fost doamna consilier Mariana Cismaşiu.
Au participat din partea executivului: dl. primar Gheorghe Falcă, dl. viceprimar Călin Bibarţ, dl. viceprimar Bognar Levente, dl. Sorin Contraş (delegat secretar, conform Dispoziţiei nr.1/03.01.2017 a Primarului Municipiului Arad), dna Claudia Macra, administrator public al municipiului Arad, dl. Radu Drăgan, arhitect şef al municipiului Arad, dna Elena Portaru, director executiv al Direcţiei Tehnice, dl. Ioan Ignat, director executiv al Direcţiei Patrimoniu, dl. Ştefan Szuchanszki, director executiv al Direcţiei Achiziţii Publice, Administrativ, dna Eliza Barbura, director executiv al Direcţiei Comunicare, dl Pavel Neamţiu, director executiv al Direcţiei Venituri, dna Monica Czibrik, şef serviciu, Serviciul Administraţie Publică Locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dra Laura Goron, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, dra Doris Micu, consilier, în cadrul aceluiaşi serviciu, dl. Corneliu Neamţiu, şef Birou, Biroul Societăţi Comerciale, Monitorizarea Serviciilor de Utilităţi Publice, dl. Ciprian Hord, consilier, Biroul Relaţii Externe, Protocol Marketing, Turism, dna Angelica Stana, consilier, Biroul Relaţii Externe, Protocol Marketing, Turism, dna Corina Drăghici, Corina Drăghici, şef birou, Biroul Relaţii Mass-media, dl. Florin Maruşca, consilier, Biroul Relaţii Mass-media, dl. Ioan Bătrân, şef birou, Biroul Învăţământ, Sănătate, dl. Sorin Munteanu, şef serviciu, Serviciul Monitorizare Strategii, Managementul Calității și Control Intern, dl. Lucian Cătană, consilier în cadrul aceluiaşi serviciu, dl. Mihai Stoiadin, şef serviciu, Serviciul Control Venituri.
Alţi participanţi:
- agenţi economici de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl. Aurel Matei, director al SC CET Arad SA;
- presa: Diana Duţu – „Jurnal Arădean/Aradon”, Dan Coita – „Arad Reporter”, Lucian Şerban – „Glasul Aradului”, Trip Grădinarul – „Jurnal Arădean”, Basil Mureşan – „Critic Arad”;
- cetăţeni interesaţi conform Legii nr. 52/2003, privind transparenţa decizională, republicată: - dna Gavrilă Tania, membru PSD, dna Dan Daiana, membru PSD, dna Coraş Janina, membru PSD, dna Oana Blaghi, membru PNL, dl. Virgil Jireghie.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 10.02.2017 a Dispoziţiei nr. 800/10.02.2017 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 10.02.2017, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 10.02.2017 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, ş.a.
Cu 21 consilieri prezenţi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 15 februarie 2016 – iniţiativa primarului. 33 Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr. 32/2017 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea apartamentului nr. 36, situat în Arad, str. Episcopiei, nr. 2– iniţiativa primarului. 34 Unanimitate
2. Proiect de hotărâre nr. 36/2017 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea apartamentului nr. 10, situat în Arad, str. Octavian Goga, nr. 3, etaj I – iniţiativa primarului. 35 Unanimitate
3. Proiect de hotărâre nr. 37/2017 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea apartamentului nr. 4, situat în Arad, str. Ştefan Cicio Pop, nr. 16, etaj I – iniţiativa primarului. 36 Unanimitate
4. Proiect de hotărâre nr. 40/2017 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea apartamentului nr. 31 A, situat în Arad, Bulevardul Revoluției, nr. 78, etaj I – iniţiativa primarului. 37
Unanimitate
5 Proiect de hotărâre nr. 41/2017 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea apartamentului nr. 5, situat în Arad, Bulevardul Revoluției, nr. 40, etaj I – iniţiativa primarului. 38 Unanimitate
6. Proiect de hotărâre nr. 45/2017 cu privire la repartizarea unor locuinţe construite prin Agenţia Naţională pentru Locuinţe, situate în Municipiul Arad– iniţiativa primarului. 39
Unanimitate
7. Proiect de hotărâre nr. 46/2017 cu privire la aprobarea Listei de priorităţi a solicitanţilor care au acces la locuinţele pentru tineri construite prin Agenţia Naţională pentru Locuinţe, cuprinzând titularii cererilor depuse până la 31.12.2016– iniţiativa primarului. 40
Unanimitate
8 Proiect de hotărâre nr. 48/2017 cu privire la repartizarea unor locuințe sociale situate în municipiul Arad, persoanelor care au depus dosare în vederea obținerii unei locuințe sociale– iniţiativa primarului. 41
Unanimitate
9. Proiect de hotărâre nr. 49/2017 pentru modificarea și completarea Hotărârii nr. 320/2016 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind atribuirea în folosință gratuită, Tribunalului Arad, a suprafeței de teren de 556 mp, proprietate publică a Municipiului Arad, în scopul organizării șantierului pentru realizarea obiectivului de investiție „Mansardare şi reabilitare termică pod Tribunalul Arad” – iniţiativa primarului. 42
Unanimitate
10.
Proiect de hotărâre nr. 39/2017 pentru modificarea și completarea Hotărârii nr. 459/2016 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind unele măsuri pentru asigurarea continuităţii serviciului public de salubrizare stradală și deszăpezire în Municipiul Arad – iniţiativa primarului. 43
Unanimitate
11.
Proiect de hotărâre nr. 38/2017 cu privire la modificarea Hotărârii nr. 216/2013 a Consiliului Local al Municipiului Arad de aprobare a indicatorilor tehnico - economici și a Documentației de Avizare a Lucrărilor de Intervenție actualizată pentru obiectivul de investiție: Reabilitare străzi în municipiul Arad, solicitarea finanțării obiectivului în cadrul Programului Național de Dezvoltare Locală și cofinanțarea unui procent de 10% din totalul valorii investiției, cu modificările și completările ulterioare– iniţiativa primarului. 44
Unanimitate
12. Proiect de hotărâre nr. 47/2017 privind unele măsuri referitoare la mandatul membrilor consiliilor de administrație de la societățile comerciale aflate sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad – iniţiativa primarului. 45
Unanimitate
13. Proiect de hotărâre nr. 50/2017 privind organizarea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ de stat şi particular preuniversitar din Municipiul Arad care va funcţiona în anul şcolar 2017-2018 – iniţiativa primarului.
46
Unanimitate
14. Proiect de hotărâre privind aprobarea proceselor-verbale ale şedinţelor anterioare ale Consiliului Local al Municipiului Arad 47 Unanimitate
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Mariana CISMAȘIU Contrasemnează
p. SECRETARUL MUNICIPIULUI ARAD
Sorin CONTRAŞ