MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 16-02-2015
MINUTA ŞEDINŢEI
extraordinare din data de 16.02.2015
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 16 februarie 2015, au fost prezenţi 20 consilieri. Au absentat: dna Lia Ardelean, dl. Ionel Ciupe, dl. Ovidiu Bîlcea.
Şedinţa a început la ora 12,00 şi s-a încheiat la ora 12,33.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Florin Galiş.
Au participat:
-din partea executivului: dl viceprimar Cătălin Ţiţirigă (primar cu delegaţie conform Dispoziţiei nr. 451/16.02.2015 a Primarului Municipiului), dl viceprimar Bognar Levente, dl Sorin Contraş (secretar delegat, conform Dispoziţiei nr.427/12.02.2015 a Primarului Municipiului Arad), dna Claudia Macra, administrator public – Municipiul Arad, dl Radu Drăgan, arhitect şef – Municipiul Arad, dna Daniela Pădurean-Andreica, director executiv, Centrul Municipal de Cultură Arad, dna Elena Portaru, director executiv, Direcţia Tehnică, dl Cezar Jancă, director executiv adjunct al Serviciului Public „Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad”, dna Viorica Graur, director general al Poliţiei Locale Arad, dl Ionică Bătrân, şef birou, Biroul Învăţământ, Sănătate, dl Iosif Pecican, consilier, Serviciul Edilitar, dna Corina Drăghici, şef birou, Biroul Relaţii Mass-Media, dna Florentina Stana, consilier juridic, Serviciul Administraţie Publică Locală, dra Laura Goron, consilier juridic, dl Emanuel Cotuna, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier şi d-a Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
-presa: Marian Buga - Mediafax/ARQ, Cristina Popescu – TV Arad, Adrian Borz – TV Arad, Giuliano Junc - West TV, Simona Butaru – Jurnal Arădean, Ioan Weisl – Agerpres.
-cetăţeni interesaţi, conform Legii nr. 52/2003, republicată: dl Nicolae Pellegrini, inspector şcolar general adjunct al Inspectoratului Şcolar Judeţean Arad, dna Lucia - Maria Curta, inspector şcolar general adjunct al Inspectoratului Şcolar Judeţean Arad, dl Florin Butar, membru PNL, dl. Alin Brădean, reprezentant – SC IMOVEST CEAN SA, dl Pavel Şodinca – Asociaţia Internaţională a Presei Sportive.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 12.02.2015 a Dispoziţiei nr. 422/12.02.2015 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 12.02.2015, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 12.02.2015 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, ş.a.
În cadrul şedinţei, s-a dezbătut următoarea ordine de zi:
1 Proiect de hotărâre nr. 27/2015 privind organizarea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ de stat şi particular, preuniversitar din municipiul Arad care va funcţiona în anul şcolar 2015-2016 – iniţiativa primarului.
2 Proiect de hotărâre nr. 23/2015 privind desemnarea unui reprezentant al municipiul Arad să reprezinte municipiul în Adunarea Generală a Asociaţiei „Arad - Capitală Europeană a Culturii 2021” – iniţiativa primarului.
3 Proiect de hotărâre nr. 28/2015 privind aprobarea Studiului de Fezabilitate „Amenajare intersecţie Calea Radnei cu strada Maximilian, acces hipermagazin Kaufland” şi a unor măsuri de execuţie a obiectivului – iniţiativa primarului.
4 Proiect de hotărâre nr.6/2015 cu privire la aprobarea Studiului de Fezabilitate „Extinderea reţelei de iluminat public din Municipiul Arad şi implementarea panourilor fotovoltaice pentru alimentarea parţială” – iniţiativa primarului.
În cadrul şedinţei s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect privind alegerea preşedintelui de şedinţă pentru şedinţa din data de 16.02.2015
27 19 pentru şi
o abţinere ( dl Galiş)
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare din 16 februarie 2015 a Consiliului Local al Municipiului. 28
Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr. 27/2015 privind organizarea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ de stat şi particular, preuniversitar din municipiul Arad care va funcţiona în anul şcolar 2015-2016 – iniţiativa primarului. 29 Unanimitate
2. Proiect de hotărâre nr. 23/2015 privind desemnarea unui reprezentant al municipiul Arad să reprezinte municipiul în Adunarea Generală a Asociaţiei „Arad – Capitală Europeană a Culturii 2021” – iniţiativa primarului. 30 Majoritatea legală- vot secret
3. Proiect de hotărâre nr. 28/2015 privind aprobarea Studiului de Fezabilitate „Amenajare intersecţie Calea Radnei cu strada Maximilian, acces hipermagazin Kaufland” şi a unor măsuri de execuţie a obiectivului – iniţiativa primarului. 31 18 pentru,
o abţinere
(dl Lupaş) şi
un vot împotrivă
(dl Săplăcan)
4. Proiect de hotărâre nr.6/2015 cu privire la aprobarea Studiului de Fezabilitate „Extinderea reţelei de iluminat public din Municipiul Arad şi implementarea panourilor fotovoltaice pentru alimentarea parţială” – iniţiativa primarului. 32 Unanimitate
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢÃ
Florin GALIŞ Contrasemneazã
p.S E C R E T A R
Sorin CONTRAŞ