MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 16-04-2019
M I N U T A
şedinţei extraordinare
din data de16.04.2019
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei extraordinare
din data de16.04.2019
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data 16 aprilie 2019 au fost prezenți 22 de consilieri din totalul de 23.
A absentat doamna consilier Anca-Patricia Stoenescu.
Şedinţa a început la ora 14,00 şi s-a încheiat la ora 14,06.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Marius SFÂRÂILĂ.
Au participat: din partea executivului: dl. viceprimar Călin Bibarț (delegat primar conform Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 900/15.04.2019, art. 2, teza a 2 a), dna Lilioara Stepanescu, secretar al Municipiului Arad, dna Claudia Macra, administrator public, dl. Radu Drăgan, arhitect-șef, dna Eliza Barbura, director executiv al Direcției Comunicare, dna Claudia Grozavu, director executiv Direcția Economică, dl. Ioan Ignat, director executiv al Direcției Patrimoniu, dl. Ștefan Szuchanszki, director executiv adjunct al Direcției Patrimoniu, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dl. Pavel Neamțiu, director al Direcției Venituri, dl. Adrian Toma, director general al Direcției Generale Poliția Locală, dna Liliana Florea, director executiv adjunct al Direcției Tehnice, dna Sorina Ila, director executiv al Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor, dna Olimpia Stoica, șef serviciu, Serviciul Buget, dl. Ioan Bătrân, șef serviciu, Serviciul Învățământ, Sănătate, dl. Teodor Sabău, șef serviciu, Serviciul Transport Public Local, Autorizare Activități Economice, dna Sandra Dinulescu, șef serviciu, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dl. Sorin Munteanu, șef serviciu, Serviciul Strategii, Monitorizarea Serviciilor de Utilități Publice, dna Lucia Giurgiu, șef serviciu, Serviciul Investiții, dna Ralu Cotrău, șef birou, Biroul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dna Emilia Solya, consilier, Serviciul Relaţii Externe, Protocol, dl. Adrian Adriana Barbeș, referent, Cabinet Primar, dl. Corneliu Neamțiu, șef serviciu, Serviciul Societăți Comerciale, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Ana-Maria Ciobotariu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dl. Vlad Baciu, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Doris Micu, consilier, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alţi participanţi:
- agenți economici de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Dana Pădurean-Andreica, director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dl. Daniel Cană, consilier în cadrul Centrului Municipal de Cultură Arad, dl. Bogdan Costea, manager al Teatrului Clasic „Ioan Slavici”, dl. Victor Ciulean, director general al SC CET Hidrocarburi Arad SA, dna Jurca Iuliana, Centrul Social Cantina Municipală Arad,
- cetățeni interesați: dl. Dogaru Mihai, președintele Sindicatului Artiștilor Interpreți din cadrul Filarmonicii Arad, dl. Varyas Tiberiu, vicepreședinte, dl. Rădoiaș Robert, membru, dna Rădoiaș Daciana, membru, dl. Nichitean Claudius-Octavian, membru în cadrul aceluiași sindicat, dna Lupșe Dorina, reprezentant ULAL Arad, Teofil Grădinaru, reprezentant Consiliul Județean Arad, dl. Țica Florian Cosmin, cetăţean interesat.
- presa: Diana Duțu, „Aradon/Jurnal Arădean”, Lucian Șerban – „Arq” Arad, Anette Pătean – „Newsar.ro”, Raluca Medeleanu – „Special Arad” , Dan Coita, „Arad Reporter”, Giorgiana Stoica, „Glasul Aradului”.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 12.04.2019 a Dispoziţiei nr. 899/12.04.2019 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 12.04.2019 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 12.04.2019 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 16 aprilie 2019 – iniţiativa primarului. 228 Unanimitate
1 Proiect de hotărâre nr. 200/2019 privind acordarea unui mandat special reprezentantului Municipiului Arad în Adunarea Generală a Asociaţilor la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Transport Public Arad - iniţiativa primarului. 229 Unanimitate
2 Proiect de hotărâre nr. 208/2019 pentru aprobarea Strategiei de îmbunătăţire a sistemului de termoficare din Municipiul Arad - iniţiativa primarului. 230 14 pentru
8 abțineri
(dl. Filip, dl. Buruc, dl. Săplăcan,
dl. Furău,
dl. Cheșa,
dl. Vărcuș,
dl. Ciupe, dl. Lupaș)
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Marius SFÂRÂILĂ Contrasemnează pentru legalitate
SECRETARUL MUNICIPIULUI ARAD
Lilioara STEPANESCU