MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 16-05-2018
M I N U T A
şedinţei extraordinare de îndată
din data de 16.05.2018
Nr.37.301/16.05.2018
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei extraordinare de îndată
din data de 16.05.2018
Nr.37.301/16.05.2018
La şedinţa extraordinară de îndată a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data 16 mai 2018 au fost prezenți 17 consilieri din totalul de 23. Au absentat: dl. viceprimar Levente Bognar, dna Patricia-Anca Stoenescu, dl. Flavius-Emanuil Filip, dl. Cosmin Buruc, dl. Gheorghe Săplăcan, dna Mariana Cismașiu.
Şedinţa a început la ora 10,00 şi s-a încheiat la ora 10,05. Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Bogdan-Vlad BOCA.
Au participat: din partea executivului: dl. viceprimar Laurenţiu-Călin Bibarţ (delegat primar, conform Dispoziției nr.1711/16.05.2018 a Primarului Municipiului Arad), dna Lilioara Stepanescu, Secretarul Municipiului Arad, dna Claudia Macra, administrator public al Municipiului Arad, dna Elena Portaru, director executiv Direcția Tehnică, dna Mihaela Nagy, șef serviciu, Serviciul Achiziții Publice, dna Barbura Eliza – director executiv, Direcția Comunicare, dna Raluca Cotrău, şef birou, Biroul Relaţii Mass-Media, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Protocol, Relații Externe, dna Florentina Stana, consilier juridic, Serviciul Administrație Publică Locală, dra Laura Goron, consilier juridic, dna Ciobotariu Ana-Maria, consilier juridic, dra Doris Micu, consilier, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
- cetăţeni interesaţi, conform Legii nr.52/2003 privind transparenţa decizională, republicată: dna Gace Maria, dna Abu-Gararah Florentina;
-presa: dna Raluca Medeleanu – „Special Arad”, dna Diana Duțu – „Jurnal Arădean”, dna Nicoleta Pavel, „TV Arad” , ș.a;
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 15.05.2018 a Dispoziţiei nr.1707/15.05.2018 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 15.05.2018 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 15.05.2018 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
Consilieri prezenţi: 17 din totalul de 23. Au absentat: dl. viceprimar Levente Bognar, dna Patricia-Anca Stoenescu, dl. Flavius-Emanuil Filip, dl. Cosmin Buruc, dl. Gheorghe Săplăcan, dna Mariana Cismașiu .
La votarea ordinii de zi au fost prezenți 17 consilieri din 23 de consilieri în funcție.
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare de îndată a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 16 mai 2018– iniţiativa primarului.
211 Unanimitate
1. 1 Proiect de hotărâre nr. 188/2018 privind aprobarea tarifelor pentru prestarea serviciului de salubrizare stradală – iniţiativa primarului. 212 Unanimitate
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ Contrasemnează pentru legalitate
Bogdan-Vlad BOCA SECRETARUL MUNICIPIULUI ARAD
Lilioara STEPANESCU