MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 20-04-2018
sedintei extraordinare din data de 20.04.2018, ora 11,00
La şedinţa extraordinară convocată de îndată a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data 20 aprilie 2018 au fost prezenți 15 consilieri din 23 consilieri în funcție. Au absentat: dl. Săplăcan Gheorghe, dna Stoenescu Anca Patricia, dl. Cheșa Ilie, dl. Vărcuș Beniamin, dl Ciupe Ionel, dl Furău Gheorghe Oto, dl Buruc Cosmin și dl Filip Flavius Emanuil.
Şedinţa a început la ora 11,00 şi s-a încheiat la ora 11,40. Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Bogdan-Vlad BOCA.
Au participat: din partea executivului: dl Falcă Gheorghe, Primarul Municipiului Arad, dl. viceprimar Laurenţiu-Călin Bibarţ, dl. viceprimar Bognar Levente, dna Lilioara Stepanescu, secretar al municipiului Arad, dna Claudia Macra, administrator public al municipiului Arad, dl. Radu Drăgan, arhitect şef al municipiului, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dl. Adrian Barbeş, referent, Cabinet Primar, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relaţii Externe, Protocol, dna Raluca Cotrău, şef birou, Biroul Relaţii Mass-Media, dra Laura Goron, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, dra Doris Micu, consilier, dna Carmen Popa, consilier, dna Ciobotariu Ana, consilier juridic, în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
-reprezentanţi ai agenţilor economici şi instituţiilor publice de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl Țolea Adrian, director ADI Deșeuri Arad, dl Gojda Claudiu, director general al SC Compania de Transport Public SA Arad;
-presa: Anette Pătean – „News-Ar”, Dan Coita – „Aradreporter”, Pintea Andreea – ”Jurnal Arădean” ş.a;
-cetăţeni interesaţi conform Legii nr. 52/2003, privind transparenţa decizională, republicată: d-na Blaghi Oana.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 17.04.2018 a Dispoziţiei nr. 1478/17.04.2018 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 17.04.2018 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 17.04.2018 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
La votarea ordinii de zi au fost prezenți 15 consilieri din 23 de consilieri în funcție.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 20 aprilie 2018 – iniţiativa primarului. 153 Unanimitate
1. 1 Proiect de hotărâre nr. 59/2018 privind unele măsuri pentru reglementarea serviciului de „Întreținere și amenajare spații verzi din Municipiul Arad”– iniţiativa primarului. 154 13 voturi pentru și
2 consilieri nu au participat la vot (dna Dumitrean, dl Boca)
2. 2 Proiect de hotărâre nr. 145/2018 privind aprobarea preluării în domeniul public al Municipiului Arad a bunurilor de retur prevăzute în Contractul de concesiune nr. 22/30.04.2018 privind serviciul public de salubrizare menajeră a Municipiului Arad și de dezinsecție, dezinfecție, deratizare – iniţiativa primarului. 155 RESPINS
13 voturi pentru,
1 abținere (dl Lupaș) și
1 consilier nu a participat la vot (dna Dinga)
3. 3 Proiect de hotărâre nr. 133/2018 privind constituirea Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Local Arad – iniţiativa primarului. 156 Unanimitate
4. 4 Proiect de hotărâre nr. 137/2018 privind aprobarea Contractului nr. 1603/24.10.2017 de delegare prin concesiune a gestiunii Serviciului de Salubrizare al Zonei I în cadrul Sistemului Integrat de Gestionare a Deșeurilor Arad – iniţiativa primarului. 157 RESPINS
13 voturi pentru,
o abținere
(dl Lupaș)
și un consilier nu participă la vot
(dna Dinga)
5. 5 Proiect de hotărâre nr. 141/2018 privind aprobarea încheierii Actului adițional nr. 1 la Contractul de delegare prin concesiune a gestiunii Serviciului de Salubrizare al Zonei I nr. 1603/24.10.2017 în cadrul Sistemului Integrat de Gestionare a Deșeurilor Arad– iniţiativa primarului. 158 RESPINS
13 voturi pentru,
o abținere
(dl Lupaș)
și un consilier nu participă la vot
(dna Dinga)
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Bogdan-Vlad BOCA Contrasemnează pentru legalitate
SECRETARUL MUNICIPIULUI ARAD
Lilioara STEPANESCU
Red./Dact. SML/SML Verif. CM
1 ex. Serviciul Administraţie Publică Locală
1 ex. Instituţia Prefectului-Judeţul Arad
1 ex. Dosar şedinţã CLMA 20.04.2018, ora 11,00 Cod PMA -S4-02