MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 22-05-2018
M I N U T A
şedinţei extraordinare din data de 22.05.2018
Nr. 41844/4.06.2018
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei extraordinare din data de 22.05.2018
Nr. 41844/4.06.2018
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data 22 mai 2018 au fost prezenți 20 din totalul de 23. Au absentat: dna Stoenescu Anca-Patricia, dl Vărcuș Beniamin-Narcis-Cristian, dl. Săplăcan Gheorghe.
Şedinţa a început la ora 9,45 şi s-a încheiat la ora 9,50. Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Bogdan-Vlad BOCA.
Au participat: din partea executivului: dl. viceprimar Laurenţiu-Călin Bibarţ (delegat primar, conform Dispoziției nr.1718/18.05.2018 a Primarului Municipiului Arad), dl. viceprimar Bognar Levente, dna Lilioara Stepanescu, secretar al Municipiului Arad, dna Claudia Macra, administrator public al Municipiului Arad, dl. Radu Drăgan, arhitect şef al Municipiului Arad, dna Elena Portaru, director executiv al Direcţiei Tehnice, dna Eliza Barbura, director executiv al Direcţiei Comunicare, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dna Claudia Grozavu, director executiv, Direcţia Economică, dl. Florian Barna, director general, Direcţia Generală Poliţia Locală, dna Ioana Albu, șef birou, Biroul Juridic, Contestaţii, dl. Gabriel Moldovan, şef serviciu, Serviciul Edilitar, dna Olimpia Stoica, șef serviciu, Serviciul Buget, dna Solya Emilia, consilier, Serviciul Relaţii Externe, Protocol, dna Raluca Cotrău, şef birou, Biroul Relaţii Mass-Media, dna Monica Czibrik, şef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dra Laura Goron, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Carmen Popa, consilier, dra Doris Micu, consilier, în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi: - reprezentanţi ai agenţilor economici şi instituţiilor publice de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl. Cezar Jancă, şef serviciu, Serviciul Prestaţii Sociale din cadrul Serviciului Public de Interes Local „Direcţia de Asistenţă Socială” Arad;
- cetăţeni interesaţi: dna Maria Gace, dna Florentina Abu-Gararah, dna Alexandra Patricia Păun, dna Alina-Anca Sfârâilă, dl. Ioan Sfârâilă, dl. Cătălin Filea, dna Blaghi Oana;
- presa: dna Diana Duțu – „Jurnal Arădean”, Ioana Puraveț – „Glasul Aradului”, ș.a;
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 18.05.2018 a Dispoziţiei nr.1717/18.05.2018 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 18.05.2018 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 19.05.2018 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
Consilieri prezenţi: 20 din totalul de 23.
Absenți: dl. Vărcuş Beniamin-Narcis-Cristian, dna Stoenescu Anca, dl Săplăcan Gheorghe.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 22 mai 2018 – iniţiativa primarului. 230. Unanimitate
1. 1 Proiect de hotărâre nr.203/2018 privind aprobarea planului de acţiuni şi de lucrări de interes local, în vederea aplicării prevederilor Legii nr.416/2001, privind venitul minim garantat– iniţiativa primarului. 231. Unanimitate
2. 2 Proiect de hotărâre nr.200/2018 privind transmiterea în folosinţă gratuită către Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Local Arad a spaţiului cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă, situat în Arad, str. Horia nr.2, ap.6C – iniţiativa primarului. 232. Unanimitate
3. Proiect de hotărâre nr.201/2018 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea apartamentului nr.2, situat în Arad, B-dul Vasile Milea, nr.1, parter, corp B - B-dul Revoluţiei nr.73 – iniţiativa primarului. 233. 19 voturi pentru şi o abţinere (dl Ciupe)
4. Proiect de hotărâre nr.204/2018 privind transmiterea Staţiei de sortare a deşeurilor către Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad – iniţiativa primarului. 234. 19 voturi pentru şi un consilier nu participă la vot (dna Dinga)
5. Aprobarea proceselor-verbale/stenogramelor şedinţelor Consiliului Local al Municipiului Arad din perioada februarie – martie 2018. 235. 19 voturi pentru şi o abţinere (dl Sfârâilă)
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Bogdan-Vlad BOCA Contrasemnează pentru legalitate
SECRETARUL MUNICIPIULUI ARAD