MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 27-08-2015
extraordinare din data de 27.08.2015, ora 10,00
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 27 august 2015, au fost prezenţi 20 de consilieri. Au absentat: domnul consilier Bîlcea Ovidiu, domnul consilier Ciupe Ionel, domnul consilier Ţiţirigă Cătălin.
Şedinţa a început la ora 10,00 şi s-a încheiat la ora 10,40.
Preşedinte de şedinţă a fost doamna consilier Mariana CISMAŞIU.
Au participat din partea executivului: dl. primar Gheorghe Falcă, dna Lilioara Stepanescu, Secretar al Municipiului Arad, dna Macra Claudia, Administratorul public al Municipiul Arad, dl Ioan Ignat, director executiv Direcţia Patrimoniu, dna Giurgiu Lucia, şef serviciu, Serviciul Investiţii, Dezvoltare Imobile, dna Portaru Elena, director executiv Direcţia Tehnică, dna Pădurean - Andreica Daniela, director executiv, Centrul Municipal de Cultură Arad, dna Claudia Grozavu, şef serviciu, Serviciul Buget, dra Ocenic Linda, consilier Serviciul Administrare Patrimoniu, d-na Czibrik Monica, şef serviciu, Serviciul Administraţie Publică Locală, d-na Popa Carmen Monica, consilier, Serviciul Administraţie Publică Locală, dna Domilescu Ionela, consilier, Serviciul Administraţie Publică Locală, dna Ispas Florina, consilier, Serviciul Administraţie Publică Locală, dl. Cotuna Emanuel, consilier juridic, Ungur Claudia, consilier juridic Serviciul Administraţie Publică Locală.
Alţi participanţi: dl Ando Andrei, director executiv Asociația Arad, Capitală Europeană a Culturii 2021.
- presa: Popescu Cristina- TV Arad, Adrian Borz- „TV Arad”, Giuliano Junc - „West TV, Pătean Anette- News AR, Creţu Răzvan- ARQ.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 25 august 2015 a Dispoziţiei nr.3029/25.08.2015 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, în data de 25.08.2015, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 25.08.2015, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 25.08.2015 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, ş.a.
În cadrul şedinţei, s-a dezbătut următoarea ordine de zi:
1. Proiect de hotărâre nr.246/2015 pentru modificarea Hotărârii nr. 34/2015 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind repartizarea excedentului bugetar al municipiului Arad – iniţiativa primarului.
2. Proiect de hotărâre nr.245/2015 privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al municipiului Arad pentru anul 2015 – iniţiativa primarului.
Ordinea de zi s-a adoptat cu unanimitate de voturi.
În cadrul şedinţei s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 27 august 2015 – iniţiativa primarului 244 Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr.246/2015 pentru modificarea Hotărârii nr. 34/2015 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind repartizarea excedentului bugetar al municipiului Arad – iniţiativa primarului. 245 19 voturi pentru
şi o abţinere
(dna Ardelean)
2. Proiect de hotărâre nr.245/2015 privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al municipiului Arad pentru anul 2015 – iniţiativa primarului. 246 19 voturi pentru
şi o abţinere
(dna Ardelean)
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Mariana CISMAŞIU Contrasemnează
S E C R E T A R
Lilioara STEPANESCU