MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 27-09-2021
M I N U T A
Şedinţei extraordinare
din data de 27.09.2021
Nr. 74.721/28.09.22021
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
Şedinţei extraordinare
din data de 27.09.2021
Nr. 74.721/28.09.22021
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 27 septembrie 2021 au fost prezenţi 22 de consilieri din 23 în funcţie consilierii. A absentat dl. consilier Andrei Korodi.
Şedinţa a început la ora 13,45 şi s-a încheiat la ora 14,42.
Şedinţa a fost condusă de către domnul consilier Ilie CHEŞA.
Au participat: din partea executivului: dl. viceprimar Lazăr Faur (înlocuitor de drept al primarului, conform Dispoziţiei nr. 2350/24.09.2021 a Primarului Municipiului Arad), dna Lilioara Stepanescu – Secretar General al Municipiului, dl. Sorin Ciurariu, arhitect-şef, dna Sandra Dinulescu, director executiv, Direcția Construcții și Dezvoltare Urbană, dna Ioana Nicoară, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, dna Elena Portaru, director executiv al Direcţiei Tehnice, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcţiei Economice, dna Olimpia Stoica, şef serviciu, Serviciul Buget, dl. Pavel Neamţiu, director executiv al Direcţiei Venituri, dna Ioana Albu, şef birou, Biroul Juridic, Contestaţii, dna Liliana Florea, director executiv al Direcţiei Edilitare, dl. Ştefan Szuchanszki, director executiv al Direcţiei Patrimoniu, dl. Lucian Palcu, şef birou, Biroul Energetic, dl. Adrian Toma, director general, Direcția Generală Poliția Locală Arad, dl. Sorin Contraş, şef serviciu, Serviciul Juridic, Contencios, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dna Ralu Cotrău, consilier, Compartimentul Relaţii Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Compartimentul Relaţii Mass-Media, dl. Florin Maruşca, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dl. Cristian Todinca, referent, Compartimentul Relaţii Mass -Media, dna Adriana Sobaru, şef serviciu, Serviciul Resurse Umane, dna Monica Czibrik, şef serviciu, Serviciul Administraţie Publică Locală, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Florentina Stana, consilier juridic, dl. Vlad Baciu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
- Agenţi economici şi instituţii culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: - dna Daniela Pădurean-Andreica, director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dna Oana Pârvulescu director general - Serviciul Public de Interes Local „Direcția de Asistență Socială Arad” , dna Kiss Carina, consilier în cadrul aceleiaşi instituţii, dl. Claudiu Gojda, director general al SC Compania de Transport Public SA Arad, dl. Faur Andrei – Nik, angajat SC Compania de Trasnport Public SA Arad, dl. Nicolae Mehelean, director general al SC RECONS SA, dna Marta Uivărăşan, director economic al SC CET SA Arad;
- presa: Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, Lucian Şerban – „Arq.ro”, Bognar Tunde Maria – „Nyugati Jelen”, Diana Duţu – „Aradon”/”Jurnal Arădean”.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 23.09.2021 a Dispoziţiei Primarului Municipiului Arad nr. 2343/23.09.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, avizele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 23.09.2021 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 23.09.2021 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 27.09.2021 – iniţiativa primarului. 432 Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr. 454/2021 cu privire la arondarea creșelor aflate în structura Direcției de Asistență Socială Arad la unitățile de învățământ preșcolar în cadrul cărora acestea funcționează - inițiativa primarului 433 Unanimitate
2. Proiect de hotărâre privind desemnarea unui reprezentant al Consiliului Local al Municipiului Arad în Consiliul Administrativ al Filarmonicii Arad – iniţiativa consilierilor locali: dl. Vlad Codrin -Dacian, dl. Stana Florin Sebastian, dl. Mayer Siegfried-Emeric, dl. Chifa Ioan, dl. Curcanu Dorian Florin, dna Săbău Daniela-Arieta, dl. Costea Ioan-Cătălin 434 VOT SECRET
22 buletine distribuite
Art.1 - 12 voturi pentru revocarea dnei Naaji Antoanela,
Art.2 -
12 voturi pentru desemnarea dl. Vlad Codrin -Dacian şi 8 voturi pentru dl. Ilioni Florin
3. Proiect de hotărâre privind desemnarea unui reprezentant al Consiliului Local al Municipiului Arad în Consiliul Administrativ al Teatrului Clasic „Ioan Slavici” Arad – iniţiativa consilierilor locali: dl. Vlad Codrin - Dacian, dl. Stana Florin-Sebastian, dl. Mayer Siegfried-Emeric, dl. Chifa Ioan, dl. Curcanu Dorian-Florin, dna Săbău Daniela-Arieta, dl. Costea Ioan-Cătălin 435 VOT SECRET
22 buletine distribuite
Art. 1 - 13 voturi pentru revocarea dnei Tipei-Cimaşiu Mariana,
Art. 2 -
14 voturi pentru desemnarea
dnei Aur Csilla
SECRETAR GENERAL ȘEF SERVICIU
Lilioara STEPANESCU Monica CZIBRIK