MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 28-06-2013
Şedinţei Consiliului Local al Municipiului Arad
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 28 iunie 2013, au fost prezenţi 18 de consilieri.
Au absentat: dna consilier Lia Ardelean, dl consilier Ghilinţă Gheorghe (delegaţie), dl Varga Glad (delegaţie), dl Moşneag Ovidiu (concediu de odihnă) şi dl Ciupe Ionel.
Şedinţa a început la ora 10,00 şi s-a încheiat la ora 10:25:54.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Traian VLAICU.
Au participat:
- din partea executivului: dl. primar Gheorghe Falcă, dl. viceprimar Cătălin Ţiţirigă, dl.viceprimar Bognar Levente, d-na Lilioara Stepanescu, Secretarul Municipiului Arad, dl Tamaş Petru, director executiv al Direcţiei Economice, d-na Grozavu Claudia, şef Serviciu Buget, d-na Stark Erika, director executiv al Direcţiei de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad, d-na Rotar Alexandrina, şef Serviciu Investiţii, dl Neamţiu Pavel, director executiv al Direcţiei Venituri, d-na Monica Czibrik, şef Serviciu Administraţie Publică Locală, d-na Florentina Stana, consilier juridic, d-na Mirela Sonyi, consilier juridic, d-na Florina Ispas, consilier, în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
-presa: Jambor Iuliu – „Nyugati Jelen”, Claudia Maria Creţu – “News Ar”, Lucian Remus Dănilă – ARQ.ro;
-alţi participanţi: d-na Ciurdaru Aurora, studentă, Laiu Nicolae, cetăţean arădean.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 25.06.2013, a Dispoziţiei nr.1.678/25.06.2013 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, în data de 25.06.2013, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit în termenul legal documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 25.06.2013, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 25.06.2013 în format electronic (CD) şi transmise prin poşta electronică.
Domnul primar Falcă Gheorghe a deschis lucrările şedinţei, prezentând plenului Consiliului Local următoarea
Ordine de zi:
1. Proiect de hotărâre nr.152/2013 privind participarea Consiliului Local al Municipiului Arad prin Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară, la Proiectul FERM – Femeia Egală, Respectată şi Motivată, Finanţator: FSE – POSDRU - iniţiativa primarului;
2. Proiect de hotărâre nr.151/2013 privind rectificarea bugetului general al Municipiului Arad pentru anul 2013- iniţiativa primarului.
În cadrul şedinţei s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Ordinea de zi a şedinţei extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din 28 iunie 2013 158 Unanimitate
1 Proiect de hotărâre nr.152/2013 privind participarea Consiliului Local al Municipiului Arad prin Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară, la Proiectul FERM – Femeia Egală, Respectată şi Motivată, Finanţator: FSE – POSDRU - iniţiativa primarului 159 Unanimitate
2 Proiect de hotărâre nr.151/2013 privind rectificarea bugetului general al Municipiului Arad pentru anul 2013- iniţiativa primarului 160 Unanimitate
3 Notificare privind efectuarea concediului de odihnă a d-lui Bognar Levente, Viceprimar al Municipiului Arad în perioada 08.07.2013-02.08.2013 - -