MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 29-01-2004
Minuta sedintei ordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad
La şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 29 ianuarie 2004, au fost prezenţi 24 de consilieri. A absentat domnul consilier Marcel Chişcan. Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Mircea Roman Au participat:
-din partea Primăriei Municipiului Arad:, dl. primar Dorel Popa, dl.viceprimar Bognar Levente, dna Doina Paul- secretarul municipiului Arad, dna Mirela Szasz - arhitect şef al municipiului, dna Claudia Macra - director al Direcţiei de Dezvoltare şi Integrare Europeană, dl Petru Tamaş - director economic, dl. Pavel Neamţiu - director al Direcţiei Fiscale, dl. Gheorghe Marian - şef Cabinet primar, dna Viorica Boţocan - şef Serviciu Financiar-Contabilitate, dna Gabriela Arcereanu - şef Serviciu Cadastru, dra Claudia Belin - şef Serviciu Buget, dl. Petru Uncruţ - consilier, dna Stelica Şerban - consilier juridic - Direcţia Fiscală, dra Ioana Albu - şef Serviciu Soliţionarea Obiecţiunilor şi Contestaţiilor, dna Lilioara Stepănescu- şef Serviciu Logistica Actelor Administrative, dra Czibrik Monica - consilier juridic al aceluiaşi serviciu, dra Simina Florentina - consilier juridic al aceluiaşi serviciu, dra Buibaş Ramona - consilier tot în cadrul aceluiaşi serviciu;
-din partea Serviciului Public "Direcţiei de Asistenţă Socială": dra Nagy Etelca, dra Radu Carmen - director economic, dl. Jancă Cezar - consilier Serviciu Social şi dra Memetea Adriana - şef Serviciu Social;
-din partea Serviciului Public "Administraţia Patrimoniului Local :dl. Teodor Marian -director executiv, dl. Marin Dugăeşescu - director executiv, dl. Danciu Ioan - director economic, dna Popa Flora - şef Serviciu Administrare Imobile, dna Lucia Giurgiu - Serviciul Evidenţă Patrimoniu, dl. Mircea Palade-consilier Serviciul Administrare Imobile şi Date Urbane, dna Viorica Graur - şef Serviciu Disciplină în Construcţii.
-alţi participanţi:- dl. Doru Câmpan, dl. Lucian Barniciu, dl. Cociuba Nicolae, dl.Gheorghe Gârbovan, dl. Aurel Demian, dl. Barz A, şef serviciu tehnic- reprezentant CET, dl. Gabor Ioan, Universitatea "Aurel Vlaicu", dna Camelia Berar Tuduce, de la Politia de Proximitate.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin afişarea pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 23.01.2004, a Dispoziţiei nr.87/23.01.2004 a Primarului Municipiului Arad, precum şi prin intermediul mass-media ("Observator" în data de 24 ianuarie 2004).
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin înmânarea fiecărui consilier, în ziua de 23.01.2004, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, ordinea de zi, precum şi câte un set de copii a materialelor înscrise pe ordinea de zi.
Preşedintele şedinţei, dl. consilier Mircea Roman, constatând că şedinţa este legal constituită, în conformitate cu cerinţele prevăzute de lege în ceea ce priveşte organizarea şi desfăşurarea şedinţelor Consiliului Local, a declarat şedinţa deschisă.
În continuare, domnul primar a supus la vot ordinea de zi, cu propunerea executivului de a se retrage de pe ordinea de zi punctul nr. 5, datorită faptului că au fost mai multe opinii şi recomandări venite de la cetăţeni în perioada supunerii proiectului procedurii de transparenţă, conform legii şi se impune refacerea proiectului astfel încât o mare parte din cele câteva zeci de amendamente sintetizate să poată fi preluate în noul proiect care se va redacta.
Redăm în continuare
Ordinea de zi