MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 29-08-2017
sedintei extraordinare din data de 29 august 2017
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 29 august 2017, au fost prezenţi 19 consilieri. Doamna consilier Florina Vasilescu şi-a înaintat demisia, conform adresei înregistrată la Primăria Municipiului Arad cu nr. 46.430/2017. Au absentat: dna consilier Andreea Izabela Rabotka, dl. consilier Cosmin Buruc, dl. consilier Ionel Ciupe. Şedinţa a început la ora 14,00 şi s-a încheiat la ora 14,20.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul Gheorghe SĂPLĂCAN. Au participat din partea executivului: dl. primar Gheorghe Falcă, dl. viceprimar Laurenţiu-Călin Bibarţ, dl. viceprimar Bognar Levente, dna Lilioara Stepanescu, secretar al municipiului Arad, dna Claudia Macra, administrator public al municipiului Arad, dl. Radu Drăgan, arhitect-șef al municipiului Arad, dl. Ioan Ignat, director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Viorica Graur director general al Direcției Generale Poliția Locală Arad, dl. Cosmin Stana, şef serviciu, Serviciul Dispecerat şi Monitorizare, dna Lucia Giurgiu, șef serviciu, Serviciul Investiții, dl. Adrian Barbeş, referent, Cabinet Primar, dl. Ciprian Hord, consilier, Biroul Relaţii Externe, Protocol, Marketing, Turism, dna Ralu Cotrău, şef birou, Biroul Relaţii Mass-Media, dl. Florin Marușca, consilier, Biroul Relaţii Externe, Protocol, Marketing, Turism, dna Monica Czibrik, şef serviciu, Serviciul Administraţie Publică Locală, dra Laura Goron, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dra Doris Micu, consilier, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
- reprezentanţi ai agenţilor economici şi instituţiilor publice de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Ramona Creţu, director executiv adjunct, Centrul Municipal de Cultură Arad, dna Oana Pârvulescu, director general al Serviciului Public de Interes Local „Direcția de Asistență Socială Arad”, dl. Stelian Nistor – director general al SC Târguri, Oboare, Piețe SA Arad.
- presa: Raluca Medeleanu - „Special” Arad, Andreea Pintea – „Jurnal Arădean”, Cristrina Popescu – „TV Arad”, Raimond Nemedi, TV Arad.
- cetăţeni interesaţi conform Legii nr. 52/2003, privind transparenţa decizională, republicată: dl. Călin Bondoc, cetățean interesat (pct. 1 al ordini de zi), dna Doina Georgescu, reprezentant OMV-PETROM (pct 1 al ordinii de zi), Lorena Barbu, Cătălin Filea, Daniel Magda - studenți ai Universității „Aurel Vlaicu” Arad – Facultatea de Ştiinţe Economice, dna Ghiță Daniela Liliana, cetățean interesat, dna Emilia Pelău Oprea, cetățean interesat, dl. Remus Pop, cetățean interesat, dna Gina Condurache, cetățean interesat, dl. Ion Condurache, cetățean interesat, dl. Mihai Pașca, avocat, dna Oana Blaghi, reprezentant PNL, dl. Flavius Nedelcu, cetățean interesat, dl. Iustin Barna, cetățean interesat (pct.1), dna Mărioara Culi, cetățean interesat (pct.1).
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 25.08.2017 a Dispoziţiei nr. 3272/25.08.2017 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 25.08.2017, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 25.08.2017 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi ş.a.
Consilieri prezenţi: 20 consilieri prezenţi din totalul de 22. Dna Vasilescu Florina a demisionat, conform adresei înregistrată la Primăria Municipiului Arad cu nr. 46.430/12.07.2017. Au absentat: dna consilier Andreea Izabela Rabotka, dl. consilier Cosmin Buruc, dl. consilier Ionel Ciupe.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 29 august 2017 – iniţiativa primarului. 315 Unanimitate.
1 Proiect de hotărâre nr. 302/2017 privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul care face parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes local Amenajare legătură rutieră între str. Cometei și Centura Arad - iniţiativa primarului 316 Unanimitate.
2 Proiect de hotărâre nr. 305/2017 privind cererile de revocare a Hotărârilor nr. 200/2017 şi nr. 240/2017 ale Consiliului Local al Municipiului Arad - iniţiativa primarului. 317 13 pentru,
5 împotrivă
(dl. Săplăcan, dl. Furău,
dl. Cheșa, dl. Vărcuș, dna Stoenescu) şi
1 abţinere (dl. Lupaş)
3 Proiect de hotărâre nr. 307 /2017 privind modificarea şi completarea Anexei nr. 1 la Hotărârea nr. 162/2014 a Consiliului Local Municipal Arad privind aprobarea închirierii, prin licitaţie publică, a spaţiilor temporar disponibile aparţinând unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din municipiul Arad - iniţiativa primarului. 318 Unanimitate.
4 Proiect de hotărâre nr. 308/2017 privind modificarea statului de funcţii al aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad - iniţiativa primarului. 319 Unanimitate.
5 Proiect de hotărâre nr. 309/2017 privind aprobarea modificării statului de funcţii al serviciului public de interes local Centrul Municipal de Cultură Arad - iniţiativa primarului. 320 Unanimitate.
6 Aprobarea proceselor-verbale ale şedinţelor anterioare ale Consiliului Local al Municipiului Arad. 321 Unanimitate.
S-a aprobat procesul - verbal al şedinţei Consiliului Local al Municipiului Arad din 14.06.2017
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ SECRETARUL MUNICIPIULUI ARAD
Gheorghe SĂPLĂCAN Lilioara STEPANESCU