MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 30-03-2020
M I N U T A
şedinţei extraordinare de îndată
din data de 30.03.2020
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei extraordinare de îndată
din data de 30.03.2020
La şedinţa extraordinară de îndată a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 30 martie 2020 au fost prezenţi 22 de consilieri din totalul de 22 consilieri în funcție. Prin Ordinul Prefectului nr. 805/4.12.2019 s-a constatat încetarea de drept a mandatului de consilier local în cadrul Consiliului Local al Municipiului Arad al domnului CHEȘA Ilie.
Şedinţa a început la ora 10,45 şi s-a încheiat la ora 10,50.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Marius SFÂRÂILĂ.
Având în vedere prevederile Hotărârii nr. 120/2020 privind modificarea Hotărârii nr. 216/2016 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind aprobarea regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului Local al Municipiului Arad pentru mandatul 2016-2020, ședința s-a desfășurat prin convorbire telefonică cu aleşii locali, convorbire redată la difuzorul exterior al telefonului și înregistrată prin sistemul de înregistrare audio utilizat la şedinţele consiliului local.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Ionel Bulbuc, dl. viceprimar Bognar Levente, dl Cristian Tomoș (delegat secretar general, conform Dispoziției nr. 577/30.03.2020 a Primarului Municipiului Arad), dl. Szuchanszki Ștefan, director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dl Radu Drăgan - arhitect șef, dna Sandra Dinulescu - șef serviciu, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dl. Laurențiu Miron, consilier, Biroul Cadastru, Extravilan, Fond Funciar, dna Ralu Cotrău, șef birou, Biroul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dl. Sergiu Potroviță, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dl. Alexandru Popa, consilier, Cabinet Primar, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Florentina Stana consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alţi participanţi:
-reprezentanţi ai agenţilor economici şi instituţiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Oana Pârvulescu, director general al Serviciului Public Direcția de Asistență Socială Arad și dna Mariana Szücs, director executiv al Centrului Social Cantina Municipală Arad.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 27.03.2020 a Dispoziţiei nr. 569/27.03.2020 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, avizele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 27.03.2020 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 27.03.2020 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare de îndată a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 30.03.2020 – iniţiativa primarului. 165 Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr. 143/2020 privind rectificarea Bugetului General de Venituri și Cheltuieli al municipiului Arad pentru anul 2020 – inițiativa primarului 166 21 voturi pentru,
1 consilier nu a participat la vot
(dl. Furău)
2. Proiectul de hotărâre nr. 144/2020 privind aprobarea unor măsuri referitoare la funcționarea Adăpostului de Noapte în perioada situației de urgență și identificarea de noi locații suplimentare pentru Adăpostul de Noapte din Calea 6 Vânători nr. 55, în situația ocupării la capacitate maximă a locației actuale
– inițiativa primarului
167 Unanimitate
3. Proiectul de hotărâre nr. 142/2020 privind asigurarea hranei necesare pentru beneficiarii serviciilor Adăpostului de noapte din cadrul Direcției de Asistență Socială Arad, pe o perioadă de 180 zile, prin intermediul Centrului Social Cantina Municipală Arad, pentru un număr zilnic maxim de 100 persoane
– inițiativa primarului
168 Unanimitate
4. Notificări diverse, corespondenţă adresată Consiliului Local al Municipiului Arad, informări privind deplasarea aleşilor locali în misiuni oficiale.
- -
p. SECRETAR GENERAL ȘEF SERVICIU
Cristian TOMOȘ Monica CZIBRIK