MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 30-09-2019
M I N U T A
şedinţei extraordinare
din data de 30.09.2019
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei extraordinare
din data de 30.09.2019
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 30 septembrie 2019 au fost prezenţi 21 de consilieri din totalul de 23. Au absentat: dna consilier Anca Patricia Stoenescu, dl. consilier Ionel Ciupe (concediu de odihnă).
Şedinţa a început la ora 15,30 şi s-a încheiat la ora 15,35.
Preşedinte de şedinţă a fost doamna consilier Antoanela NAAJI.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Ionel Bulbuc, dl. viceprimar Bognar Levente, dna Lilioara Stepanescu, secretar general, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dna Liliana Florea – director executiv al Direcției Edilitare, dl. Ștefan Szuchanszki, director executiv al Direcției Patrimoniu, dl. Pavel Neamțiu, director al Direcției Venituri, dl. Adrian Toma, director general al Direcției Generale Poliția Locală Arad, dl. Radu Drăgan, arhitect șef, dna Eliza Barbura, director executiv al Direcției Comunicare, dna Sandra Dinulescu, șef serviciu, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Stelica Șerban, consilier juridic, Serviciul Juridic, Contestații, Ioana Albu, șef serviciu, Serviciul Juridic, Contestații, dl. Adrian Șiclovan, consilier, Serviciul Edilitar, dna Ralu Cotrău, șef birou, Biroul Relații Mass-Media, dna Radu Carmen, șef serviciu, Serviciul Financiar, Contabilitate, dna Wass Liliana, consilier - Cabinet Primar, dl. Alexandru Popa, consilier, Cabinet Primar, dl. Denis Bot, consilier, Cabinet Primar, dna Monica Czibrik, şef serviciu, Serviciul Administraţie Publică Locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, dna Ana-Maria Ciobotariu, consilier juridic, dl. Vlad Baciu, consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Doris Micu, consilier, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
-reprezentanţi ai agenţilor economici şi instituţiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl. Nicolae Mehelean, director al SC Recons SA Arad, dl. Ovidiu Dragoman, șef serviciu, Serviciul Parcări – SC RECONS SA Arad, dl. Laurențiu Puf, șef serviciu, Serviciul Parcări de Reședință – SC RECONS SA Arad;
-alţi participanţi: dl. Orza Gheorghe, cetățean, dna Goldiș Camelia, consilier Juridic, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Apă Canalizare Județul Arad, dna Ancuța Diana, reprezentant SC COMPANIA DE APĂ SA Arad, dl. Frențiu Mircea, cetățean interesat, dna Frențiu Livia, cetățean interesat, dl. Marinangeli Gianfranco, cetățean interesat, dl. Mihnea Iuga, cetățean interesat;
- presa: Diana Duțu – „Aradon”, Cătălin Filea, „ARQ” Arad ș.a.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 26.09.2019 a Dispoziţiei nr. 2950/26.09.2019 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 26.09.2019 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 26.09.2019 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 30 septembrie 2019 – iniţiativa primarului. 504 Unanimitate
1 Proiect de hotărâre nr. 451/2019 cu privire la recalcularea amortizării pentru apartamentele 15 și 16 (fost 13, 14) din blocul 5 AB, sc. B, str. Voinicilor, municipiul Arad - iniţiativa primarului. 505 Unanimitate
2 Proiect de hotărâre nr. 464/2019 privind aprobarea Actului adiţional nr. 6 la Contractul de închiriere nr. 60304/26.09.2013 (c1016/26.09.2013) pentru imobilul în care funcţionează Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 2 Arad - iniţiativa primarului. 506 Unanimitate
2. 3 Proiect de hotărâre nr. 470/2019 privind trecerea unei parcele de teren din domeniul public al Municipiului Arad în domeniul public al Județului Arad - iniţiativa primarului. 507 20 pentru
1 consilier nu participă la vot (dl. Furău)
3. 4 Proiect de hotărâre nr. 414/2019 privind aprobarea studiului de fundamentare și stabilirea formei de delegare a gestiunii serviciului public –de administrare, amenajare, întreţinere şi exploatare a zonelor de agrement – Ştrandul Neptun şi Patinoarul Municipal – inițiativa primarului. 508 Unanimitate
4. 5 Proiect de hotărâre nr. 415/2019 privind aprobarea studiului de fundamentare și stabilirea formei de delegare a gestiunii serviciului public – de organizare, amenajare, întreţinere și exploatare a parcărilor cu plată, a parcărilor de reşedinţă şi a activității de ridicare, transport, depozitare și eliberare a vehiculelor staționate neregulamentar pe partea carosabilă, precum și a vehiculelor fără stăpân și abandonate din municipiul Arad – inițiativa primarului.
509 Unanimitate
5. 6 Proiect de hotărâre nr. 468/2019 privind aprobarea documentației de atribuire a serviciului public de administrare, întreţinere şi exploatare a zonelor de parcare cu plată din Municipiul Arad, a parcărilor de reşedinţă şi de ridicări vehicule către SC RECONS SA Arad - iniţiativa primarului. 510 Unanimitate
6. 7 Proiect de hotărâre nr. 469/2019 privind aprobarea documentației de atribuire a serviciului public de administrare a zonelor de agrement din municipiul Arad Ştrandul Neptun şi Patinoarul Municipal către SC RECONS SA Arad - iniţiativa primarului 511 Unanimitate
7. 8 Notificări diverse, corespondenţă adresată Consiliului Local al Municipiului Arad, informări privind deplasarea aleşilor locali în misiuni oficiale - -
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ Contrasemnează pentru legalitate
Antoanela-Luciana NAAJI SECRETAR GENERAL
Lilioara STEPANESCU