MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 30-10-2014
MINUTA ŞEDINŢEI
ordinare din data de 30.10.2014, ora 14
La şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 30 octombrie 2014, au fost prezenţi 23 de consilieri.
Şedinţa a început la ora 14,00 şi s-a încheiat la ora 14,25.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Galiş Florin.
Au participat: - din partea executivului: dl primar Falcă Gheorghe, dl viceprimar Bognar Levente-Grigorie, dl viceprimar Ţiţirigă Cătălin, dna Lilioara Stepanescu, Secretar al Municipiului Arad, dna Claudia Macra, administrator public al municipiului Arad, dl Drăgan Radu, arhitect şef al Municipiului Arad, dl Pavel Neamţiu, director executiv, Direcţiei Venituri, dl Petru Tamaş, director executiv, Direcţia Economică, dna Portaru Elena, director executiv, Direcţia Tehnică, dl Jancă Cezar, director adjunct, Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară, dl Neamţiu Corneliu, şef serviciu - Serviciul Societăţi Comerciale, Monitorizarea Serviciilor de Utilităţi Publice, dna Balaş Mihaela, şef serviciu, Serviciul Evidenţă Domeniu Public, dna Staniş Raluca, şef serviciu, Serviciul Fond Locativ, dna Albu Ioana, şef serviciu, Serviciul Juridic, Contestaţii, dna Florina Ispas, consilier, Serviciului Administraţie Publică Locală, dra Laura Goron, consilier juridic, dl Cotuna Emanuel, consilier juridic, Serviciului Administraţie Publică Locală, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
- presa: Dan Coita – „aradreporter.ro”, Giuliano Junc - „West TV”/Aradul, Adriana Barbu „Jurnalul Arădean”, Lucian Dănilă – Special Arad;
- reprezentanţi ai agenţilor economici de sub autoritatea Consiliului Local Arad: dl Nicolai Puha, director general al SC Recons SA Arad;
- cetăţeni interesaţi, conform Legii nr.52/2003, republicată: Butaru Florin.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 24.10.2014 a Dispoziţiei nr. 2307 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, în data de 24.10.2014, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 24.10.2014, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 24.10.2014 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei.
În cadrul şedinţei, s-a dezbătut următoarea ordine de zi:
1. Proiect de hotărâre nr.283/2014 cu privire la atestarea administratorilor de imobile din municipiul Arad – iniţiativa primarului.
2. Proiect de hotărâre nr.292/2014 privind acordarea unui mandat special reprezentanţilor în Adunarea Generală a Acţionarilor pentru aprobarea unor măsuri privitoare la S.C. Compania de Transport Public S.A – iniţiativa primarului.
3. Proiect de hotărâre nr.289/2014 privind stabilirea pentru anul 2014 a plafonului creanţelor fiscale care se anulează – iniţiativa primarului.
4. Proiect de hotărâre nr.294/2014 cu privire la repartizarea unor locuinţe construite prin Agenţia Naţională pentru Locuinţe, situate în Municipiul Arad - iniţiativa primarului.
5. Proiect de hotărâre nr.284/2014 privind solicitarea adresată Guvernului României pentru trecerea din domeniul public al Statului Român, în domeniul public al Municipiului Arad, a suprafeţei de 37 mp rămasă liberă în urma relocării a doi stâlpi de înaltă tensiune de către CNTEE Transelectrica SA - Sucursala de Transport Timişoara – iniţiativa primarului.
6. Proiect de hotărâre nr.291/2014 privind modificarea inventarului bunurilor aparţinând domeniului public al municipiului Arad – iniţiativa primarului.
7. Proiect de hotărâre nr.293/2014 privind aprobarea preluării în folosinţă gratuită, de la Parohia Ortodoxă Arad – Bujac, a imobilului situat în Municipiul Arad, str. Independenţei nr. 1 și nr. 1/A – iniţiativa primarului.
8. Proiect de hotărâre nr.290/2014 cu privire la acceptarea radierii dreptului de servitute de trecere asupra terenului situat în municipiul Arad, strada Alexandru Volta, nr. 22, aflat în proprietatea personală a unor persoane fizice – iniţiativa primarului.
9. Proiect de hotărâre nr.256/2014 privind atribuirea de denumiri de străzi în municipiul Arad – iniţiativa primarului.
10. Proiect de hotărâre nr.258/2014 privind aprobarea atribuirii de denumire de amplasament în municipiul Arad – iniţiativa primarului.
11. Proiect de hotărâre nr.250/2014 privind aprobarea documentaţiei de urbanism Plan Urbanistic Zonal (PUZ) şi a Regulamentului Local de Urbanism aferent (RLU) Zonă servicii - sediu administrativ şi parcare TIR-uri, extravilan municipiul Arad, DJ 709 B, dreapta Arad - Curtici, beneficiar S.C.HYDRAS S.R.L – iniţiativa primarului.
12. Proiect de hotărâre nr.251/2014 privind aprobarea documentaţiei de urbanism Plan Urbanistic Zonal (PUZ) şi a Regulamentului Local de Urbanism aferent (RLU) „Locuinţe colective S+P+2E+Ph”, municipiul Arad str.Castor FN – iniţiativa primarului.
13. Proiect de hotărâre nr.259/2014 privind aprobarea documentaţiei de urbanism Plan Urbanistic Zonal (PUZ) şi a Regulamentului Local de Urbanism aferent (RLU) „Zona servicii, comerţ şi depozitare”, intravilan municipiul Arad, str.Ovidiu FN, beneficiari: Sebastian Liviu Dan, Radu Angela Evrica şi Ciubotariu Mariana – iniţiativa primarului.
14. Aprobarea proceselor-verbale ale şedinţelor anterioare ale Consiliului Local al Municipiului Arad.
Ordinea de zi s-a adoptat cu unanimitate de voturi.
În cadrul şedinţei s-au adoptat următoarele hotărâri:
0. Hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice ordinare din 30 octombrie 2014 a Consiliului Local al Municipiului Arad din – iniţiativa primarului 291.
Unanimitate
1. Hotărâre cu privire la atestarea administratorilor de imobile din municipiul Arad– iniţiativa primarului. 292.
Unanimitate
2. Hotărâre privind acordarea unui mandat special reprezentanţilor în Adunarea Generală a Acţionarilor pentru aprobarea unor măsuri privitoare la S.C. Compania de Transport Public S.A – iniţiativa primarului. 293.
Unanimitate
3. Hotărâre privind stabilirea pentru anul 2014 a plafonului creanţelor fiscale care se anulează – iniţiativa primarului. 294.
Unanimitate
4. Hotărâre cu privire la repartizarea unor locuinţe construite prin Agenţia Naţională pentru Locuinţe, situate în Municipiul Arad - iniţiativa primarului. 295.
Unanimitate
5. Hotărâre privind solicitarea adresată Guvernului României pentru trecerea din domeniul public al Statului Român, în domeniul public al Municipiului Arad, a suprafeţei de 37 mp rămasă liberă în urma relocării a doi stâlpi de înaltă tensiune de către CNTEE Transelectrica SA - Sucursala de Transport Timişoara– iniţiativa primarului. 296.
Unanimitate
6. Hotărâre privind modificarea inventarului bunurilor aparţinând domeniului public al municipiului Arad– iniţiativa primarului. 297.
Unanimitate
7. Hotărâre privind aprobarea preluării în folosinţă gratuită, de la Parohia Ortodoxă Arad – Bujac, a imobilului situat în Municipiul Arad, str. Independenţei nr. 1 și nr. 1/A – iniţiativa primarului. 298.
Unanimitate
8. Hotărâre cu privire la acceptarea radierii dreptului de servitute de trecere asupra terenului situat în municipiul Arad, strada Alexandru Volta, nr. 22, aflat în proprietatea personală a unor persoane fizice– iniţiativa primarului. 299. Unanimitate
9. Hotărâre privind atribuirea de denumiri de străzi în municipiul Arad – iniţiativa primarului. 300. Unanimitate
10. Hotărâre privind aprobarea atribuirii de denumire de amplasament în municipiul Arad – iniţiativa primarului. 301. Unanimitate
11. Hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism Plan Urbanistic Zonal (PUZ) şi a Regulamentului Local de Urbanism aferent (RLU) Zonă servicii - sediu administrativ şi parcare TIR-uri, extravilan municipiul Arad, DJ 709 B, dreapta Arad - Curtici, beneficiar S.C.HYDRAS S.R.L – iniţiativa primarului. 302. Unanimitate
12. Hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism Plan Urbanistic Zonal (PUZ) şi a Regulamentului Local de Urbanism aferent (RLU) „Locuinţe colective S+P+2E+Ph”, municipiul Arad str.Castor FN – iniţiativa primarului. 303. Unanimitate
13. Hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism Plan Urbanistic Zonal (PUZ) şi a Regulamentului Local de Urbanism aferent (RLU) „Zona servicii, comerţ şi depozitare”, intravilan municipiul Arad, str.Ovidiu FN, beneficiari: Sebastian Liviu Dan, Radu Angela Evrica şi Ciubotariu Mariana– iniţiativa primarului. 304. Unanimitate
14. Hotărâre privind aprobarea proceselor-verbale ale şedinţelor anterioare ale Consiliului Local al Municipiului Arad. 305. Unanimitate
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Florin GALIŞ Contrasemnează
S E C R E T A R
Lilioara STEPANESCU