MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 31-12-2015
extraordinare din data de 31.12.2015, ora 9,30
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 31 decembrie 2015, au fost prezenţi 16 consilieri.
Au absentat: dna Ardelean, dl Ţiţirigă, dl Ciupe, dl Gligor, dl Mihuţa, dna Rotaru, dl Săplăcan.
Şedinţa a început la ora 9,30 şi s-a încheiat la ora 10,00.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Bîlcea Ovidiu-Sergiu.
Au participat: - din partea executivului: dl. primar Gheorghe Falcă, dl. viceprimar Levente Bognar, d-na Lilioara Stepanescu, secretar, dna Claudia Macra, administrator public, d-na Elena Portaru, director executiv al Direcţiei Tehnice, dl Ioan Ignat, director executiv al Direcţiei Patrimoniu, dl Ştefan Şzuchanszki, director executiv al Direcţiei Achiziţii Publice- Administrativ, dna Eliza Barbură, director executiv al Direcţiei Comunicare, d-na Carmen Radu, şef serviciu, Serviciul Contabilitate, dl. Corneliu Neamţiu, şef serviciu, Serviciul Societăţi Comerciale, Monitorizarea Serviciilor de Utilităţi Publice, d-na Monica Czibrik, şef serviciu, Serviciul Administraţie Publică Locală, dna Stana Florentina, consilier juridic în cadrul aceluiaşi serviciu.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 30.12.2015 a Dispoziţiei nr.5021/30.12.2015 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 30.12.2015, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 30.12.2015 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, ş.a.
În cadrul şedinţei, s-a dezbătut următoarea ordine de zi:
1. Proiect de hotărâre nr.375/2015 privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al municipiului Arad pentru anul 2015 – iniţiativa primarului.
Ordinea de zi s-a adoptat cu unanimitate de voturi.
În cadrul şedinţei s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 31 decembrie 2015 – iniţiativa primarului 414 Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr.375/2015 privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al municipiului Arad pentru anul 2015 – iniţiativa primarului. 413 Unanimitate
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Ovidiu Sergiu BÎLCEA
Contrasemnează
S E C R E T A R
Lilioara STEPANESCU