ORDINEA DE ZI a Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 16-10-2013
Primarul Municipiului Arad,
Având în vedere:
În temeiul prevederilor art. 39 alin. (1) şi art. 68 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
D I S P U N E
Articol unic. Consiliul Local al Municipiului Arad se convoacă în şedinţă publică ordinară pentru ziua de miercuri, 16 octombrie 2013, ora 14,00, care va avea loc în sala Regele Ferdinand, Bulevardul Revoluţiei nr.75, cu următoarea
O R D I N E D E Z I
1. Proiect de hotărâre nr.231/2013 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea unui imobil situat în Arad, str. Unirii nr. 13, ap. 5 - iniţiativa primarului.
2. Proiect de hotărâre nr.230/2013 cu privire la acceptarea radierii dreptului de servitute de trecere asupra terenului aflat în proprietatea personală a unei persoane fizice - iniţiativa primarului.
3. Proiect de hotărâre nr.235/2013 privind solicitarea adresată Guvernului României de modificare a Hotărârii Guvernului României nr.1100/2010 privind reglementarea situaţiei juridice a unor imobile aflate în domeniul public al statului şi în administrarea Ministerului Apărării Naţionale- iniţiativa primarului.
4. Proiect de hotărâre nr.228/2013 privind cu privire la atestarea administratorilor de imobile din municipiul Arad - iniţiativa primarului.
5. Proiect de hotărâre nr.233/2013 privind acordarea unui mandat special reprezentanţilor în Adunarea Generală a Acţionarilor de la S.C.TOP S.A.- iniţiativa primarului.
6. Proiect de hotărâre nr.229/2013 cu privire la aprobarea Studiului de prefezabilitate al obiectivului de investiţie „Reamenajarea şi regularizarea Râului Mureş între km 10+100 şi km 33+280” - iniţiativa primarului.
7. Proiect de hotărâre nr.218/2013 cu privire la aprobarea indicatorilor tehnico - economici şi a Studiului de Fezabilitate pentru obiectivul de investiţie: „Amenajare trecere la nivel cu liniile de cale ferată strada Câmpul Liniştii”– iniţiativa primarului.
8. Proiect de hotărâre nr.195/2013 privind aprobarea documentaţiei de urbanism Plan Urbanistic Zonal (PUZ) şi a Regulamentului Local de Urbanism aferent (RLU): Staţie distribuţie carburanţi cu amenajările aferente, realizare accese din DN7 şi DN79, extravilan municipiul Arad - iniţiativa primarului.
9. Proiect de hotărâre nr.134/2013 privind concesionarea şi dezlipirea unei parcele de teren situate în Arad, str. Zambilelor nr.7 - iniţiativa primarului.
10. Supunerea spre aprobare a proceselor-verbale ale şedinţelor anterioare ale Consiliului Local al Municipiului Arad.
11. Informări privind activitatea operatorilor economici de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad pentru luna octombrie 2013.
12. Interpelări, întrebări, petiţii, declaraţii politice şi alte probleme supuse atenţiei consiliului local.
13. Notificări diverse.
P R I M A R
Gheorghe FALCĂ
Vizat pentru legalitate
p. S E C R E T A R
Sorin CONTRAŞ
IF/IF ex.3, Dosar Dispoziţii Primar 2013
Dosar şedinţă CLMA 16.10.2013
Dosar ordine de zi şedinţe CLMA 2012 – 2016