Nr. 80733/ 18.10.2022
Călin Bibarţ, Primarul Municipiului Arad, în conformitate cu prevederile Legii 52/2003, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de miercuri, 19.10.2022, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, este afişat următorul document privind:
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism Plan Urbanistic Zonal (PUZ) și Regulament Local de Urbanism (RLU) aferent ”Dezvoltare zonă cu funcțiunea instituții/servicii pentru activități socio-culturale”, municipiul Arad, Calea Bodrogului nr. 22/F/4, pe parcelele identificate prin extrasele CF nr. 358410-Arad, respectiv CF nr. 358411-Arad - inițiativa primarului
Până la data de 01.11.2022, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind acest document.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat începând cu data de 19.10.2022, la secțiunea Transparență decizională - proiecte de hotărâri și la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 15:30, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 14:00.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte.
p. P R I M A R
Călin Bibarţ
VICEPRIMAR
Lazăr FAUR / Ilie CHEŞA