Nr. 107350/ 02.12.2025
Anunț referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 02.12.2025, Primăria Municipiului Arad anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre privind atribuirea denumirii pentru mai multe străzi nou create din cartierul MICALACA – inițiativa primarului.
Paragraf descriptiv: Proiectul de hotărâre se referă la aprobarea atribuirii următoarelor denumiri de stradă, în cartierul Micalaca, terenuri aflate în proprietate privată, potrivit planșei anexă, care face parte integrantă din prezenta hotărâre, astfel:
- Strada ISAAC NEWTON - CF nr. 359705 Arad, CF nr. 365287 Arad, CF nr. 365481 Arad, CF nr. 365482 Arad, CF nr. 365483 Arad;
- Strada GALILEO GALILEI - CF nr. 365286 Arad, CF nr. 365285 Arad, CF nr. 365488 Arad;
- Strada NICOLAUS COPERNIC - CF nr. 365288 Arad, CF nr. 365303 Arad, CF nr. 365435 Arad;
- Strada C.F. GAUSS - CF nr. 365444 Arad, CF nr. 365452 Arad;
- Strada ANDERS CELSIUS - CF nr. 365427 Arad;
- Strada J. KEPLER - CF nr. 365418 Arad;
- Strada E.P. HUBBLE - CF nr. 365409 Arad.
Se aprobă completarea Nomenclatorului stradal aprobat prin Hotărârea nr. 273/2010 a Consiliului Local al Municipiului Arad, cu denumirea nouă.
Documentația aferentă proiectului de hotărâre cuprinde: Proiectul de hotărâre al Consiliului Local Municipal Arad, Raportul de specialitate al Direcției Generale Arhitect Șef- Serviciul Date urbane și spațiale, evidență construcții, Referatul de aprobare al Primarului, Anexa.
Documentația poate fi consultată: pe pagina de internet a instituției, accesând acest link, la sediul instituției, la Serviciul Relații cu Publicul și Asociații de proprietari, camera 5: luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30. Proiectul de act normativ se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari al instituției.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 15.12.2025 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției, la acest link, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poștă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluției, nr. 75.
Materialele transmise vor purta mențiunea: Proiect de hotărâre privind atribuirea denumirii pentru mai multe străzi nou create din cartierul MICALACA – inițiativa primarului.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției, la acest link , în Registrul pentru consemnarea propunerilor.
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 08.01.2026.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact:
Compartiment asistență juridică – Consilier juridic,Bulboacă Antonina- tel. 0257/281.850, int. 304
E-mail: antonina.bulboaca@primariaarad.ro
DIRECTOR EXECUTIV, CONSILIER JURIDIC,
Claudia Macra Antonina Bulboacă
