Nr. 86696/08.11.2022
Călin Bibarţ, Primarul Municipiului Arad, în conformitate cu prevederile Legii 52/2003, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de miercuri, 09.11.2022, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, este afişat următorul document privind:
Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Hotărârii nr. 510/2019 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind aprobarea documentației de atribuire a serviciului public de administrare, întreținere și exploatare a zonelor de parcare cu plată din Municipiul Arad, a parcărilor de reședință și ridicări vehicule către SC Recons SA Arad, cu modificările și completările ulterioare - inițiativa primarului
Până la data de 22.11.2022, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind acest document.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat începând cu data de 09.11.2022, la secțiunea Transparență decizională - proiecte de hotărâri și la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 15:30, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 14:00.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte.
p. P R I M A R
Călin Bibarţ
ADMINISTRATOR PUBLIC
Bogdan BOCA