Nr.: 15075/ 27.02.2023
Anunţ referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 27 02 2023, Primăria Municipiului Arad, anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre privind atribuirea denumirii de străzi în municipiul Arad, în interiorul cartierului WESTFIELD - inițiativa primarului
Paragraful descriptiv – Proiectul de hotărâre se referă la aprobarea denumiriilor STRADA MOTIVAȚIEI – identificată prin CF nr. 363415 și STRADA BINELUI – identificată prin CF nr. 363341, în interiorul cartierului Westfield - teren proprietate privată, prin aprobarea completării Nomenclatorului stradal aprobat prin Hotărârea nr. 273/2010 a Consiliului Local al Municipiului Arad, cu modificările și completările ulterioare, cu denumirile noi şi aprobarea introducerii străzilor la care se face referire în prezenta hotărâre în zona de impozitare corespunzătoare, zona „D”.
Documentaţia aferentă proiectului de act normativ, include: Hotărârea Consiliului Local Municipal Arad, referatul de aprobare al Primarului nr. 14453 din 23.02.2023, raportul Direcţiei Generale Arhitect Şef, Serviciul Date Urbane şi Spaţiale, Evidenţă Construcţii, nr. 14457/A2/ 23.02.2023, anexă la prezenta Hotărâre a Consiliului Local Municipal Arad, cu ilustrarea străzii.
Documentaţia poate fi consultată: pe pagina de internet a instituţiei, acesând acest link, la sediul instituţiei, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 15:30, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 14:00. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relaţii cu Publicul al instituţiei.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 09 03 2023 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei, la acest link , ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poştă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 75.
Materialele transmise vor purta menţiunea “Proiect de hotărâre privind atribuirea denumirii de străzi în municipiul Arad, în interiorul cartierului WESTFIELD - inițiativa primarului”.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, aici.
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 09 03 2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact:
Persoane de contact:
Director Executiv – Direcţia Comunicare – Macra Claudia, telefon: 0257/281850, int. 704
E-mail: cmacra@primariaarad.ro
Consilier Compartimentul Relaţii Mass-Media - Mitrofan Mihai, telefon: 0257/281850, int 278
E-mail: mihai.mitrofan@primariaarad.ro
p. PRIMAR
Călin Bibarţ
ADMINISTRATOR PUBLIC
Bogdan Boca
DIRECTOR EXECUTIV Întocmit
Claudia Macra Consilier
Ralu Cotrău