Nr.: 42304/ 17.05.2023
Anunţ referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 17 05 2023, Primăria Municipiului Arad, anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2024 -
inițiativa primarului
Paragraful descriptiv – Proiectul de hotărâre se referă la stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2024. Impozitele şi taxele locale, cuantumul acestora, precum și facilitățile acordate la plata impozitelor și taxelor locale aplicabile în anul 2024 sunt cele prevăzute în Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 596/17.12.2021 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2022, cu modificările și completările ulterioare, care se actualizează conform proiectului de hotărâre aferent acestui anunţ.
Documentaţia aferentă proiectului de hotărâre include: Proiectul de hotarare al Consiliului Local al Municipiului Arad privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2024, nr.: 270/15.05.2023, Referatul de aprobare al Primarului nr.: 41586/15.05.2023, Raportul de specialitate al Direcţiei Venituri, Biroul Juridic, Contestaţii, nr.: 41588/15.05.2023.
Documentaţia poate fi consultată: pe pagina de internet a instituţiei, accesând acest link, la sediul instituţiei, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 15:30, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 14:00. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relaţii cu Publicul al instituţiei.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 28 05 2023 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei, la acest link, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poştă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 75.
Materialele transmise vor purta menţiunea “Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2024 - inițiativa primarului”.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, aici. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 28 05 2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact:
Persoane de contact:
Director Executiv – Direcţia Comunicare – Macra Claudia, telefon: 0257/281850, int. 704
E-mail: cmacra@primariaarad.ro
Consilier Compartimentul Relaţii Mass-Media - Mitrofan Mihai, telefon: 0257/281850, int 278
E-mail: mihai.mitrofan@primariaarad.ro
Menţionăm că în fişierul Proiect de hotărâre - TAXE ŞI IMPOZITE 2024, respectiv " Stabilirea Impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2024 - iniţiativa primarului", conţine Proiectul de Hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Arad, nr. 270/15.05.2023, Referatul de Aprobare al Primarului, nr. 41586/15.05.2023 şi Raportul de Specialitate al Direcţiei Venituri, Biroul Juridic Contestaţii, nr. 41588/15.05.2023.
p. PRIMAR
Călin Bibarţ
ADMINISTRATOR PUBLIC
Bogdan Boca
DIRECTOR EXECUTIV Întocmit
Claudia Macra Consilier
Mihai Mitrofan