Nr.: 4138/ 18.01.2023
Anunţ referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 18 01 2023, Primăria Municipiului Arad, anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ: Proiectul de hotărâre privind repartizarea excedentului bugetar al municipiului Arad – iniţiativa primarului
Paragraful descriptiv – Proiectul de hotărâre se referă la aprobarea exedentului bugetar al municipiului Arad, cu repartizarea pe obiective şi cheltuieli de investiţii a disponibilului existent la 31 decembrie 2022, destinat pentru finanţarea cheltuielilor secţiunii de dezvoltare şi a pierderilor induse de prestarea serviciului public de producţie, transport, distribuţie şi furnizare a energiei termice pentru populaţie în sistem centralizat şi neacceptate în preţ/tarif.
Documentatia aferentă proiectului de act normativ, include: hotărârea CONSILIULUI LOCAL AL MUNICIPIULUI ARAD, referatul de aprobare al PRIMARULUI, raportul serviciului de specialitate privind repartizarea excedentului bugetar al municipiului Arad, a DIRECŢIEI ECONOMICE, SERVICIUL BUGET, anexe.
Documentaţia poate fi consultată: pe pagina de internet a instituţiei, la https://www.primariaarad.ro/dm_arad/portal.nsf/AllByUNID/transparenta-decizionala--proiecte-de-hotarari-00002226?OpenDocument, la sediul instituţiei, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 15:30, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 14:00. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relaţii cu Publicul al instituţiei.
Contestaţii privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenta decizională se pot depune până la data de 01 02 2023 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a institutiei, la link-ul:
https://www.primariaarad.ro/dm_arad/portal.nsf/AllByUNID/transparenta-decizionala-0002cd62?OpenDocument ca mesaj in format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poştă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 75.
Materialele transmise vor purta menţiunea “Propuneri privind proiectul de hotărâre privind repartizarea excedentului bugetar al municipiului Arad – iniţiativa primarului".
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la link-ul: https://www.primariaarad.ro/dm_arad/portal.nsf/AllByUNID/registrul-pentru-consemnarea-propunerilor-sugestiilor-sau-opiniilor-cu-privire-la-proiectele-hotararilor-autoritatii-deliberative-si-dispozitiilor-autoritatii-executive-numai-in-cazul-celor-cu-caracter-normativ-00002232?OpenDocument
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesati există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 01 02 2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact:
Persoane de contact:
Director Executiv – Direcţia Comunicare – Macra Claudia, telefon: 0257/281850, int. 704
E-mail: cmacra@primariaarad.ro
Consilier Compartimentul Relaţii Mass-Media - Mitrofan Mihai, telefon: 0257/281850, int 278
E-mail: mihai.mitrofan@primariaarad.ro
p. PRIMAR
Călin Bibarţ
ADMINISTRATOR PUBLIC
Bogdan Boca
DIRECTOR EXECUTIV Întocmit
Claudia Macra Consilier
Mihai Mitrofan