Nr.: 68981/ 25.08.2023
Anunţ referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 25 08 2023, Primăria Municipiului Arad, anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre privind aprobarea gestiunii delegate a Serviciului de amenajare, întreținere și înfrumusețare a spațiilor verzi publice din municipiul Arad - LOT II – iniţiativa primarului
Paragraf descriptiv – Proiectul de hotărâre se referă la aprobarea studiului de fundamentare Nr. 41.332/Z2.1/12.05.2023 privind necesitatea și oportunitatea înființării gestiunii Serviciului public de interes local pentru amenajarea, întreținerea și înfrumusețarea spațiilor verzi publice din municipiul Arad - LOT II și delegarea acestuia prin acord-cadru atribuit în urma unei proceduri de licitație deschisă, prezentat în Anexa Nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre, la aprobarea înființarii, a organizării, exploatării, funcționării, finanțării, monitorizării și controlului funcționării Serviciului de amenajare, întreținere și înfrumusețare a spațiilor verzi publice din municipiul Arad - LOT II în forma prezentată în Anexa Nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. De asemenea, proiectul de hotărâre se mai referă la aprobarea gestiunii delegate, ca modalitate de gestiune a Serviciului public de interes local pentru amenajarea, întreținerea și înfrumusețarea spațiilor verzi publice din municipiul Arad - LOT II prin modalitatea atribuirii printr-un acord-cadru care se va atribui în baza procedurii de licitație deschisă inițiată prin Anunț de participare CN1056358/17.06.2023 având ca obiect “Acord-cadru de Servicii de amenajare, întreținere și înfrumusețare a spațiilor verzi publice din municipiul Arad” - LOT II. Se mai referă şi la aprobarea Regulamentului Nr. 41.561/Z2/15.05.2023 al Serviciului public de interes local pentru amenajarea, întreținerea și înfrumusețarea spațiilor verzi publice din municipiul Arad - LOT II, prezentat în Anexa Nr. 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre şi la aprobarea Caietul de Sarcini Nr. 41.950/Z2.1/16.05.2023 privind atribuirea acordului-cadru de servicii având ca obiect “Servicii de amenajare, întreținere și înfrumusețare a spațiilor verzi publice din municipiul Arad” - LOT, și Anexele Nr. 1-3 aferente acestuia, prezentat în Anexa Nr. 3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre, cît şi la aprobarea proiectul de Acordul-cadru de Servicii având ca obiect “Servicii de amenajare, întreținere și înfrumusețare a spațiilor verzi publice din municipiul Arad” - LOT II care se va încheia cu ofertantul declarat câștigător în urma procedurii de atribuire prin licitație deschisă, prezentat în Anexa Nr. 4 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Proiectul de hotârăre se referă de asemenea la aprobarea proiectului de Contract subsecvent de Servicii având ca obiect “Servicii de amenajare, întreținere și înfrumusețare a spațiilor verzi publice din municipiul Arad” - LOT II care se va încheia cu ofertantul declarat câștigător în urma procedurii de atribuire prin licitație deschisă, prezentat în Anexa Nr. 5 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Documentaţia aferentă proiectului de hotărâre cuprinde: Anexa 1 – Studiu de fundamentare, Anexa nr. 1 la Caiet de sarcini - Evidenţa spaţiilor verzi, Anexa nr. 2 – Regulament, Anexa nr. 2 la Caiet de sarcini – Cantităţi, Anexa nr. 3 – Caiet de sarcini, Anexa nr. 3 la CS – Sistemul de irigaţii, Anexa nr. 4 – Model acord-cadru, Anexa nr. 5 – Model contract subsecvent.
Documentaţia poate fi consultată: pe pagina de internet a instituţiei, accesând acest link; la sediul instituţiei, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relaţii cu Publicul al instituţiei.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 03 09 2023 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei, la acest link, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poştă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 75.
Materialele transmise vor purta menţiunea: Proiect de hotărâre privind aprobarea gestiunii delegate a Serviciului de amenajare, întreținere și înfrumusețare a spațiilor verzi publice din municipiul Arad - LOT II – iniţiativa primarului
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, aici.
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 03 09 2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact:
Persoane de contact:
Director Executiv – Direcţia Comunicare – Macra Claudia, telefon: 0257/281850, int. 704
E-mail: cmacra@primariaarad.ro
Consilier Compartimentul Relaţii Mass-Media - Mitrofan Mihai, telefon: 0257/281850, int 278
E-mail: mihai.mitrofan@primariaarad.ro
p. PRIMAR
Călin Bibarţ
ADMINISTRATOR PUBLIC
Bogdan Boca
DIRECTOR EXECUTIV Consilier
Claudia Macra Mihai Mitrofan