Proiect adus la cunoştinţă publică în data de 11-10-2017 H O T Ă R Â R E nr. _______ din __________
Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a sistemului de administrare a parcărilor cu plată amenajate pe domeniul public al Municipiului Arad - iniţiativa primarului
Nr. 67322/11.10.2017
Ing. Gheorghe Falcă, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, republicată, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de miercuri, 11.10.2017, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afişate următoarele documente privind:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a sistemului de administrare a parcărilor cu plată amenajate pe domeniul public al Municipiului Arad - iniţiativa primarului
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor de reședință din Municipiul Arad - iniţiativa primarului
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de desfășurare a activității de ridicare, transport, depozitare și eliberare a autovehiculelor sau remorcilor oprite și staționate neregulamentar pe partea carosabilă, precum și a autovehiculelor abandonate și fără stăpân, de pe domeniul public al Municipiului Arad - iniţiativa primarului
4. Proiect de hotărâre privind completarea anexei Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 162/2006 privind gospodărirea Municipiului Arad - iniţiativa primarului
5. Proiect de hotărâre privind aprobarea actualizării studiului de fundamentare privind decizia de concesionare a proiectului “Amenajare parcare subterană Piața Avram Iancu din municipiul Arad” - iniţiativa primarului
Până la data de 24.10.2017, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data 11.10.2017, între orele 8,00 - 18,00, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.
Nr. 76837/16.11.2017
Primaria Municipiului Arad
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, republicată, transmite următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de joi, 16.11.2017, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afişate următoarele documente - în formă actualizată (ediția 1, revizia 1/15.11.2017- în conformitate cu prevederile art. 7, alin.10, lit.d - Legea nr.52/2003):
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a sistemului de administrare a parcărilor cu plată amenajate pe domeniul public al Municipiului Arad - iniţiativa primarului
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor de reședință din Municipiul Arad - iniţiativa primarului
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data de 16.11.2017, între orele 8,00 - 18,00, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste documente.
Proiectele de hotărâri în cauză sunt diponibile pentru consultare pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro, secțiunea ”Proiecte de hotărâri”.