Proiect adus la cunoştinţă publică în data de 25-11-2014 H O T Ă R Â R E nr. _______ din __________
Proiect de hotărâre privind privind atribuirea de denumire de stradă în municipiul Arad - iniţiativa primarului
Nr. 74688/25.11.2014
Ing. Gheorghe Falcă, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, republicată, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de marți, 25.11.2014, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afişate următoarele documente privind:
1. Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2015 - iniţiativa primarului
2. Proiect de hotărâre privind privind atribuirea de denumire de stradă în municipiul Arad - iniţiativa primarului
Până la data de 09.12.2014, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data 25.11.2014, între orele 8,00 - 18,00, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.