Proiect adus la cunoştinţă publică în data de 22-12-2009 H O T Ă R Â R E nr. _______ din __________
Proiect de hotărâre privind aprobarea constituirii Comisiei de evaluare şi selecţionare a asociaţiilor şi fundaţiilor în vederea acordării de subvenţii, a Regulamentului de organizare şi funcţionare a comisiei şi aprobarea grilei de evaluare şi a punctajului maxim care poate fi acordat pentru fiecare din criteriile de evaluare şi selecţionare a asociaţiilor şi fundaţiilor care solicită subvenţie pe anul 2010 în baza Legii nr. 34/1998 - iniţiativa primarului
Nr. 72873/21.12.2009
Ing. Gheorghe Falcă, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de marţi, 22.12.2009, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afişate următoarele documente privind:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea constituirii Comisiei de evaluare şi selecţionare a asociaţiilor şi fundaţiilor în vederea acordării de subvenţii, a Regulamentului de organizare şi funcţionare a comisiei şi aprobarea grilei de evaluare şi a punctajului maxim care poate fi acordat pentru fiecare din criteriile de evaluare şi selecţionare a asociaţiilor şi fundaţiilor care solicită subvenţie pe anul 2010 în baza Legii nr. 34/1998 – iniţiativa primarului.
Până la data de 06.01.2010, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data de 22.12.2009, între orele 8,00-17,00, la Biroul de Informare Cetăţeni, camera 2.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.